رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: از سوی فدراسیون فوتبال اسامی کشورهای شرکت کننده در مسابقات جام باشگاهی فوتبال ساحلی دنیا در این استان معرفی شدند.
کد خبر: ۳۶۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 16 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا افزود: تیم های باشگاهی از کشورهای لهستان ، روسیه ، ایتالیا و اوکراین به همراه تیم فوتبال ساحلی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد از ایران حضور دارند.
وی ادامه داد: این مسابقات برای نخستین مرتبه در دنیا به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد و همکاری مسئولان اجرایی و ورزشی از چهارم فروردین ماه 96 به مدت پنج روز برگزار می شود.
رئیس هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد: مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون جهانی و ایران و داوران برجسته در زمین فوتبال ساحلی مجموعه شهدای سلمان محمود آباد یزد انجام خواهد شد.
دستا گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تاکنون جلسه هایی برگزار شده و در آینده در قالب کمیته های مختلف با پیگیری باشگاه گلساپوش برنامه ها طبق مقررات انجام می گیرد .
وی افزود: برگزاری این مسابقات نقش مهمی در ارتقای ورزش استان بخصوص در رشته فوتبال ساحلی دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی رقابت ها به نحو شایسته برگزار شود.
استان یزد و باشگاه مقاومت گلساپوش یزد قبلا میزبان مسابقات مختلف ملی و همچنین اردوهای تیم های برخی کشورها بوده است .
هم اکنون از استان یزد سه تیم در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار