نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ورزش موجب تعالی روحی و جسمی و شکوفایی و پرورش استعدادهای انسان است .
کد خبر: ۳۶۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 16 January 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری  در مراسم افتتاح المپیاد ورزشی دانشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای کشور افزود: توجه به ورزش برای تعالی و موفقیت انسان از امور بسیار مهم و ضروری است.
وی ادامه داد: ورزشکاران با تلاش در رشته های مختلف ضمن تقویت جسمی در عرصه های کسب معارف دینی و معنوی نیز می کوشند و باید همواره برای تحقق دو بعد آن توجه خاص شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: زنده نگه داشتن و شادابی روح در گرو ورزش و فعالیت های مختلفی است که در قالب رشته های گوناگون بین مردم و جوانان انجام می گیرد.
ناصری گفت: ورزشکاران باید همواره با ورزش در استای تحقق ارزش های الهی و کسب معارف الهی بکوشند که راه سعادت در گرو تلاش مضاعف و رسیدن به کمال با فعالیت های ورزشی و توجه به معنویت است.
امام جمعه یزد گفت: خداگونه شدن و عمل به ارزش های الهی و آموزه های دینی همواره در بین مردم و ورزشکاران یک ضرورت است که راه رستگاری در گرو پیگیری آن است.
ناصری همچنین به اهمیت داشتن هدف های الهی در زندگی اشاره و تصریح کرد: در سایه برنامه ریزی و هدف درست است که انسان می تواند قله های موفقیت را بنحو شایسته طی کند.
نهمین المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور با حضور 700 نفر از 31 استان به مدت یک هفته در یزد پیگیری می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار