رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: طبق مقررات فدراسیون هرگونه فعالیت در رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان باید با هماهنگی کامل این هیات در استان انجام گیرد.
کد خبر: ۳۶۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 16 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا  افزود: طبق بخشنامه ارسالی فدراسیون فوتبال ، برگزاری اردوها ، جشنواره ها ، مسابقات ، دوره های آموزشی مخصوص داوران و مربیان ، استعدادیابی و تورنمنت ها باید با هماهنگی این هیات و طی کردن مراحل قانونی انجام گیرد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص انجام برنامه های مختلف در رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی موجب نظم و همچنین نظارت ، سازماندهی و ارزیابی بهتر برنامه ها است .
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: طبق مقررات هیات های فوتبال در سطح استان ها همان فدراسیون های محلی محسوب می شوند که کار ساماندهی و برگزاری دوره های مختلف را بر عهده دارند.
دستا گفت: انجام فعالیت های مختلف در طول سال با هماهنگی کمیته های مختلف فدراسیون انجام می گیرد و نیاز مبرم به برنامه ریزی ها دقیق و علمی است تا نتایج بهتر حاصل گردد .
رئیس هیات فوتبال استان یزد خاطر نشان کرد: این هیات بر اساس مقررات با قوت و درایت وظایف قانونی خود را در طول سال با همکاری جامعه هدف با نظم و رعایت مصالح انجام می دهد.
دستا گفت: هم اکنون 80 تیم در لیگ های استانی و 10 تیم در لیگ های کشور در رده های مختلف سنی فعالیت می کنند و استان یزد دارای حدود 200 داور و مربی فوتبال است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار