آیین بزرگداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه با حضور سیدمحمد میرمحمدی استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استان در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 16 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این آیین که به مناسبت هفتمین روز رحلت آیت الله هاشمی برگزار شد گفت: آیت الله هاشمی یار دیرین امام و رهبری و انقلاب بود که در همه مقاطع انقلاب در کنار مردم حضور داشت.
حجت الاسلام محمد صدوقی تصریح کرد: باید از رحلت آیت الله هاشمی عبرت بگیریم و با مسئولان نظام که همه هدفشان خدمت به مردم و انقلاب است بهتر از این رفتار کنیم.
وی با بیان اینکه باید مقام چنین افرادی را تا زنده هستند قدر بدانیم اظهار امیدواری کرد همه مسئولان نظام در راه اعتلای نظام و خدمت صادقانه به مردم موفق باشند.
معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز با یادآوری فداکاری های آیت الله هاشمی رفسنجانی در راه انقلاب، تلاش برای بازگو کردن و دستاوردهای آن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه دانشگاهیان عنوان کرد.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه 19 دی ماه دار فانی را وداع گفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار