دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد؛
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مردمی بودن، تاکید اساسی در راستای بزرگداشت دهه فجر است.
کد خبر: ۳۶۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 21 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سعید زارع، دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد شب گذشته ( 29 دی) در نشست کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون دارالعباده یزد گفت: سی هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش داریم که تاکید این ستاد بر مردمی بودن این مراسم ها است.

 

وی افزود: ما وظیفه ملی و قرآنی داریم با این مناسبت ملی را گرامی بداریم زیرا خداوند در قرآن کریم و در روزه ابراهیم بر این امر تاکید دارد.

 

زارع تصریح کرد: دهه فجر یادآوری و ذکر تمام فداکاری ها، رشادت ها، ایثارگری ها برای انقلاب بود و این انقلاب نیز با تقدیم چهار هزار به این نقطه رسیده است.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم این ایام الله را یادآوری کنیم زیرا براساس قران کریم، نشانه هایی برای افراد صبور و شکور است.

 

وی گفت: شکر عملی به انقلاب به نوعی تلاش در جهت تبیین ارزش های انقلاب در جامعه است و خداوند نیز به این شکر عملی تاکید دارد.

 

زارع گفت : مشارکت خودجوش آحاد مردم تاکید اساسی ما در این بزرگداشت است که بایستی این انگیزه را در مردم ایجاد کنیم.

 

وی بیان کرد: از پنج تا 11 بهمن ماه زمان استقبال از فجر نامیده شده است که باید این روزها را زمانی برای ورود به ایام الله دهه فجر داشته باشیم.

 

دبیرشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: همه کشورهای جهان روزی را به عنوان جشن ملی دارند و آن روزها را گرامی می دارند و در این راستا نیز ما در کشور با محتوایی متفاوت برنامه هایی به این مناسبت داریم.

شبستان 

 

زارع بیان کرد: اوج برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی حضور در راهپیمایی 22 بهمن است که امیدواریم امسال نیز مانند سال های گذشته این شور را در حضور مردم ببینیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار