فرماندار ميبد از احداث بزرگترين موره ايراني در پارك غدير در حسن آباد ميبد در آينده‌اي نزديك خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،حسین فلاح  در جمع مردم یکی از محله‌های میبد به منظور بررسی مسائل و مشکلات این محله در پاسخ به سؤوالی در مورد وضعیت و تکلیف پارک غدیر حسن آباد میبد اظهار داشت: مدتی است با کمک شورای شهر و شهرداری و منابع طبیعی، درختکاری و روشنایی این پارک در حال انجام است.

وی بیان کرد: تلاش شده بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، این پارک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

فرماندار میبد با اشاره ه موقعیت جغرافیایی و مناسب و پلکانی بودن پارک غدیر عنوان کرد: در حال احداث بزرگ‌ترین‌، زیباترین و یکی از موزه‌های بی‌نظیر ایران در این پارک هستیم.

وی با اشاره به اینکه احداث این موزه در پارک نیازمند مشارکت مردم است، خاطرنشان کرد: خیران میبدی همواره در انجام کار خیر و کمک به ساماندهی پروژه‌های عام‌المنفعه پیش‌قدم بوده‌اند و در این پروژه نیز تاکنون یک خیر میبدی مبلغ 3 میلیارد تومان را برای ساخت این موزه اختصاص داده است.

فلاح تأکید کرد: برای ساخت و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر پارک غدیر و موزه پیش‌بینی شده در داخل این پارک نیازمند همکاری و مشارکت مردم و خیران هستیم و امیدواریم شاهد همراهی آنها برای بهره‌برداری قریب‌الوقوع از این فضا باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار