مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای افزون بر چهار هزار برنامه مردمی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری ، ورزشی طبق روز شمار انقلاب اسلامی با همکاری مردم در شهر و مناطق روستایی استان برگزار می شود.
وی از تشکیل 100 ستاد اصلی و دو هزار ستاد فرعی با حضور و مشارکت گسترده آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی در یزد و 9 شهرستان تابعه استان خبر داد که فعالیت های خود را از مدت ها قبل آغاز کرده اند.
این مسئول اظهار داشت: تشکیل یک هزار کمیته در بخش های مختلف برای برنامه ریزی و هماهنگی جشن های سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی نیز انجام گرفته است .
فخرالدینی گفت: رویکرد و روح کلی تمام برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ، بیان ثمرات و دستاوردهای عظیم و ماندگار نظام در 38 سال گذشته و همچنین بصیرت افزایی است.
وی افزود: در این خصوص برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی با همکاری رسانه های گروهی و همراهی دستگاه های اجرایی نیز با قوت و درایت در استان دارالعباده صورت می گیرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبلور آگاهی ، بصیرت و ولایتمداری مردم یزد است.
فخرالدینی گفت: مردم در بخش های مختلف می توانند نظرها و پیشنهادهای سازنده خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه ها به ستاد دهه فجر واقعدر در جنب میدان مدرسی اعلام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار