مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: موقعیت مکانی و وضعیت آب و هوایی یزد از لحاظ انباداری و ارائه خدمات به استانهای همجوار مناسب است.
کد خبر: ۳۶۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عباس احدپور در جریان دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد افزود: استان یزد با ویژگی های خاص خود می تواند به عنوان انبار اقلامی از جمله مواد غذایی و پوشاک هلال احمر به سایر نقاط کشور و به خصوص استانهای همجوار خدمات رسانی کند و بر این اساس طرح هایی به سازمان جمعیت هلال احمر کشور ارائه شده است.
وی با یادآوری رتبه بیست و نهم استان یزد در شاخص های هلال احمر ادامه داد: هلال احمر به عنوان نهادی عام المنفعه نیازمند تعامل همه دستگاه ها است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: این نهاد در استان چندین طرح در دست اجرا دارد و طرح هایی نیز برای تصویب به سازمان جمعیت هلال احمر پیشنهاد کرده است.
احدپور خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد و تقویت خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در استان و شهرستان‌ها، نجات جان مردم، آموزش کمک‌های اولیه و کاهش خسارت و تلفات ناشی از حوادث و سوانح است.
کاظم شاملو رئیس ایرنا مرکز یزد در جریان این دیدار بر آمادگی خبرگزاری جمهوری اسلامی برای تعامل با جمعیت هلال احمر این استان تاکید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار