رئیس هیات فوتبال استان یزد بر ساماندهی و نظارت بر فعالیت های مدارس فوتبال و فوتسال این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۶۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا  در جلسه هم اندیشی در خصوص استعدادیابی و امور جوانان در فوتبال یزد افزود: از کارهای مهمی که باید با جدیت پیگیری شود موضوع ساماندهی مدارس فوتبال و فوتسال استان است.
وی با اشاره به نقش اینگونه مدارس در شناسایی استعدادها و آموزش نونهالان و نوجوانان افزود: در سطح استان یزد هم اکنون حدود 30 مدرسه فوتسال و فوتبال فعالیت دارند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: نقش مدارس فوتبال و فوتسال در رشد و تعالی استعدادها و تقویت تیم های استان در لیگ های مختلف کشوری بر کسی پوشیده نیست .
دستا گفت: برای ساماندهی این مدارس در سال های گذشته کارهای خوبی توسط هیات فوتبال انجام گرفته و قطعا با عنایت به اهمیت موضوع باید بیش از گذشته در این خصوص اقدام شود.
رئیس هیات فوتبال استان یزد همچنین ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته به اهمیت موضوع استعدادیابی و امور جوانان در برنامه ریزی ها تاکید کرد.
دستا در ادامه به نقش هیات فوتبال در بستر سازی مناسب برای ارتقای فوتبال استان ، استعدادیابی ، فعالیت های گروهی و هم اندیشی ، اهمیت برنامه محوری و همدلی در کارها تاکید نمود.
رئیس هیات فوتبال استان یزد ، برگزاری جلسه های مختلف با حضور مربیان و پیشکسوتان را گامی مهم برای همفکری بیشتر در امور و در اصل عاملی اساسی در توسعه و شکوفایی استعدادها ذکر کرد.
در این جلسه مربیان به طرح نظرها ، پیشنهادها و ارائه راهکارها برای ارتقای فوتبال استان در بخش های مختلف و موضوع مهم استعدادیابی پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار