رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خاتم از اضافه شدن یک هزار و 500 جلد کتاب به منابع کتابخانه های عمومی این شهرستان در یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید علی طباطبایی با اشاره به افزایش 303 متر مربع زیربنای کتابخانه ها در شهرستان افزود: تعداد کتابها در کتابخانه های عمومی 4 هزار و 500 جلد بوده است که به 6 هزار جلد افزایش داشته است.
وی همچنین از برگزاری نشست های کتابخوان به صورت منظم و مکرر در شهرستان اشاره و اعلام کرد: در بخش این نشست ها نیز کتابخانه های شهرستان توانسته است رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد.
وی اظهار کرد: در بخش وسایل گرمایشی کتابخانه های شهرستان 100 درصد مجهز شده است و در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
وی ضمن بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون 60 نشست کتابخوان در شهرستان برگزار شده است، یادآور شد: کتابخانه های عمومی خاتم بیش از 6 هزار عضو و همچنین 4 بخش کودک دارد.
طباطبایی تاکید کرد: جهت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در خاتم در دهه فجر امسال نمایشگاه کتاب در روستای چاهک برگزار خواهد شد که با50 درصد تخفیف ارائه می شوند.
وی خاطرنشان کرد: قبوض مساجد رایگان است و ما امید داریم با توجه به نیم درصد درآمد شهرداری ها که مبلغ بسیار اندکی است مسئولان نسبت به قبوض کتابخانه ها و تامین هزینه های آن نیز چاره ای بیندیشند و مانند مساجد به صورت رایگان پرداخت شود.
خاتم با 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار