کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد از بارش های متناوب و خوب باران و برف در چند روز آینده در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 22 January 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد رضا شیرغلامی گفت: از /یکشنبه/ موج بارشی جدیدی به استان وارد می شود که پیامد آن افزایش تدریجی ابر و بارش های باران و برف بویژه در مناطق جنوبی و شرقی استان و ارتفاعات شیرکوه خواهد بود.
به گفته وی این موج از فردا بعد از ظهر آغاز و تا ظهر سه شنبه ادامه دارد که اوج فعالیت آن از بعد از ظهر یکشنبه تا پیش از ظهر دوشنبه خواهد بود و برای بعد از ظهر دوشنبه و شب آن این بارش ها به صورت برف است.
وی اظهار داشت: از ظهر دوشنبه، روند کاهش دما نیز آغاز و در صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش قابل ملاحظه دما بین 7 تا 10 درجه و سرما و یخبندان را شاهد خواهیم بود که این هوای سرد تا صبح پنجشنبه در استان ماندگار است.
وی مه آلود شدن هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه را از دیگر پیامدهای موج مورد اشاره در استان اعلام کرد.
این کارشناس هواشناسی استان به بارشهای 48 ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: در باجگان بافق 2، سبز دشت 1.4 و شهر بافق چهار دهم میلیمتر باران بارید.
به گفته وی همچنین در بهاباد 1.5 آسفیج 3.5 همیجان 2.5، سخوید چهار، دستجرد سه میلیمتر باران و در بیداخوید و دره زرشک هم به ترتیب 2 و چهار سانتیمتر برف گزارش شده است.
شیرغلامی، دمای هوای یزد در 24 ساعت گذشته را بین 13 تا 4 در نوسان اعلام کرد و گفت: دمای شهر یزد در گرمترین ساعات امروز به 17، فردا به 16، دوشنبه به هشت و سه شنبه به 6 می رسد ضمن آنکه در سردترین ساعات شبانه هم امشب به چهار، فرداشب به دو و دوشنبه شب و سه شنبه شب به ترتیب به منفی 2 و منفی چهار می رسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار