رئیس سازمان مدیریت یزد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از افزایش 16 درصدی درآمدهای مالیاتی استان در سال آینده خبر داد و گفت: درآمد استان در سال جاری در پایان 10 ماه به یک هزار و 23 میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۳۷۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶ 11 February 2017
به گزارش تابناک یزد،حمیدیرضا نصیری زاده در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان افزود: افزایش درآمدها، به معنی افزایش فشار بر مودیان مالیاتی نیست بلکه ناشی از شناسایی مودیان جدید است.
وی با بیان اینکه همزمان با افزایش مودیان مالیاتی برای کاهش فرارهای مالیاتی در استان برنامه ریزی می شود، افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی به نحوه و میزان گرفتن مالیات ها نگاه کارشناسی دارد ضمن آنکه میزان مالیات تشخیصی و پرداختی اصناف مختلف در این ستاد درحال بررسی است.
در بخش از جلسه ستاد، آمار عملکرد درآمد استان به تفکیک: درآمدهای عمومی، مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم و خسارات و درآمدهای متفرقه از سوی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اعلام شد.
علی نمازی گفت: بر این اساس درآمد استان در 10 ماهه سال به حدود 1023 میلیارد تومان رسیده که نسبت به میزان مصوب 2 درصد کاهش دارد.
وی همچنین میزان درآمد مالیات های مستقیم استان را شامل اشخاص غیردولتی، حقوق بخش عمومی، حقوق بخش خصوصی، مشاغل، مستغلات، ارث، نقل و انتقال سرقفلی، سهام و املاک، حق تمبر، سفته و اوراق بهادار را 633 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این بخش در قیاس با میزان مصوب 21 درصد رشد نشان می دهد.
دبیر ستاد درآمد استان افزود: مالیات حقوق بخش عمومی در این مدت 76 میلیارد تومان بوده، درحالیکه مالیات مشاغل 42 میلیارد تومان گزارش شده است.
وی میزان مالیات‌های غیرمستقیم اعم از مالیات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از کشور، شماره گذاری و نقل و انتقال اتومبیل را 340 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان در قیاس با میزان مصوب 25 درصد کاهش یافته است.
نمازی، میزان درآمدهای ناشی از جرائم رانندگی درون و برون شهری را نیز 24 میلیارد تومان اعلام کرد و تصریح کرد: درآمد وصولی استان در 10 ماه ابتدای سال، مشتمل بر 96 درصد درآمدهای مالیاتی، 1.5 درصد جرائم و خسارات و 2.5 درصد خدمات و فروش کالا بوده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امید دلسوز یزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
هزینه عمرانی هم اعلام تا مردم بدانند مالیاتشان کجا خرج شده ؟؟؟؟
هزینه عمرانی چند درصد افزایش یافته ؟؟؟ این است که به درد مردم یزد میخورد وبه یادگار می ماند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ابرام حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
جواب سلام السلامه
افزایش مالیات ودرامد باافزایش کارهای عمرانی پایاپای کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار