کد خبر: ۳۷۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 11 February 2017

به گزارش تابناک یزد،نائب رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تأثیرات منفی فرهنگی حضور اتباع بیگانه در نقاط مختلف شهر، گفت: ساماندهی اتباع بیگانه در سطح شهر یزد مهمترین درخواست شورای شهر از مسئولان است.

 «ملیحه امینی‌اصل» در دیدار جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد با آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان در مورد بحث اتباع بیگانه، خاطرنشان کرد: بحث تأثیرگذاری فرهنگ اتباع خارجی به روی دانش‎آموزان استان از جمله مهمترین آسیب‌های موجود در این حوزه است.

وی با اشاره به حضور بسیار زیاد اتباع بیگانه در بافت تاریخی یزد، افزود: ساماندهی اتباع بیگانه از جمله مهمترین درخواست شورای شهر یزد از مسئولان ارشد استان و کشور است.

این مقام مسئول در مورد طرح عمرانی خیابان قیام نیز اظهار کرد: این طرح دارای چند فاز اجرایی است که در حال حاضر فقط فاز اول آن انجام شده است.

وی با اشاره به این که کسب رضایت مردمی از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح عمرانی خیابان قیام یزد بوده است،‌ گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، در صورتی که فازهای بعدی این طرح اجرایی شود و سنگ فرش به مرحله کامل برسد، شاهد رضایت مردمی از انجام آن خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار