کد خبر: ۳۸۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 19 February 2017

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به تهیه سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا در کشور، گفت: اجرایی شدن سامانه جامع انبارها در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ساماندهی تجارت، انقلابی در تجارت الکترونیک است.

«محمدعلی طالبی» در نشست کمیسیون اصلی برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان این که در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان مسیر بسیار خوبی را با یک وحدت گفتمانی بین همه دست‌اندرکاران دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: نسبت به سه سال گذشته پیشرفت خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز داشته‌ایم و حضور و مشارکت مردم و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به این حوزه می‌تواند مسیر مبارزه با قاچاق کالا را هموارتر کند.

وی افزود: آموزش مردم و جامعه هدف و استفاده از رسانه‌‎های گروهی و تبلیغ عمومی به منظور توجیه و آگاه سازی جامعه باید به صورت جدّی در دستور کار کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار گیرد.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا بیان کرد: اجرایی شدن این سامانه می‌تواند در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ساماندهی تجارت آن قدر مؤثر باشد که از این اقدام به عنوان یک انقلاب در تجارت الکترونیک یاد کنیم.

معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: برای اجرای چنین طرحی نیازمند فعال سازی کمیته‌های شهرستانی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هستیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان این که دستگاه‌های دولتی باید در اجرای سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا پیشقدم باشند، اظهار امیدواری کرد: با اهتمام، تعامل و آمادگی که در دستگاه‌های استان وجود دارد، بتوانیم استان یزد را به عنوان استان برتر در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح کشور تبدیل کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار