کد خبر: ۳۸۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 19 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سومین دوره المپیاد شنای بانوان در شهرستان بافق با قهرمانی تیم یزد به کار خود پایان داد.
سومین دوره المپیاد شنای بانوان در استخر لاله شهرستان بافق با حضور 58 شناگر در قالب شش تیم از شهرستان‌های یزد، اردکان، تفت، بافق، ابرکوه و اشکذر در دو رده سنی 12- 11 و 14-13 سال و در شش ماده شنا برگزار شد که در پایان رقابت‌ها تیم یزد قهرمان شد و بر سکوی اولی ایستاد و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد و تیم‌های بافق و ابرکوه نیز بر سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

اختتامیه این مسابقات نیز با حضور مسئولان ورزش استان و شهرستان برگزار شد و نفرات برتر هر رشته نیز مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند.

در رده سنی 12-11 سال رشته 50 متر قورباغه،  مهدیه علیزاده از یزد اول شد، افسانه دهقان زاده از بافق دوم و نرگس کهدویی از یزد نيز سوم شدند.

فاطمه فتحی از یزد در رده سنی 12-11 سال رشته 50 مترکرال پشت در جايگاه نخست قرار گرفت و نگین نیکزاد از یزد و  مهرنوش دهقانی از تفت به ترتيب دوم و سوم شدند.

مقام اول رده سنی 12-11 سال رشته 50 متر آزاد به مهدیه اکرمی از ابرکوه رسيد و مهرسا امینی و نازنین زهرا مزیدی هر دو از يزد در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند.

در رده سنی 14-13 سال رشته 100 متر قورباغه،  ندا علیزاده از یزد، ریحانه خواجه مبارکه از بافق و مبینا زارع از ابرکوه به ترتيب اول تا سوم شدند.

زهرا متولی از یزد، مریم غلامی از یزد و  فاطمه ترمه باف از تفت نيز در رده سنی 14-13 سال رشته 100 متر کرال پشت به ترتيب در جايگاه‌هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

رقابت‌هاي ررده سنی 14-13 سال رشته 100 متر آزاد نيز با قهرماني  هدیه سادات مصطفوی از بافق پايان يافت، در اين رده سني پریناز فتحی از یزد دوم و حصان سادات طباطبایی از بافق سوم شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار