شرکت گاز استان یزد موفق به کسب گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری شد.
کد خبر: ۳۸۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 21 February 2017
به گزارش تابناک یزد،منوچهر فلاح مدیر عامل شرکت گاز استان یزد   از دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002 : 2014) و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری (ISO10004 : 2012) خبر داد.

فلاح گفت: در راستای کسب رضایت مشتری و دریافت یک سیستم مشخص جهت رسیدگی به شکایات، شرکت گاز استان یزد دریافت گواهینامه های مذکور را در برنامه خود قرار داد که با دعوت از ممیزان شرکت DQS آلمان و با توجه به اقدامات مناسب و قابل توجه در این زمینه و در سایه مساعدت و همکاری مدیران و کلیه کارکنان، شرکت گاز استان یزد موفق به اثبات  برآورده سازی الزامات استانداردهای مذکور در راستای دریافت گواهینامه های بین المللی مرتبط گردید.

این مقام مسئول اظهار امیدواری نمود با استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری در شرکت گاز استان یزد، ساماندهی مناسب تری بر روی اقدامات صورت گرفته در زمینه کسب رضایت مشتری انجام گیرد و این شرکت با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط بهبود با حرکت پویاتری در زمینه جلب رضایت مردم عمل نماید.
باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار