کد خبر: ۳۸۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳ 21 February 2017
به گزارش تابناک یزد، سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه داور گل درست آلومینیوم را قبول نکرد، گفت: چمن ورزشگاه شهید نصیری یزد برای این دیدار مناسب نبود.

 مهدی پاشازاده پس از دیدار آلومینیوم اراک با وحدت یزد که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد،  با اشاره به اینکه داوری مسابقات باید با کیفیت و در سطح لیگ باشد، اظهار داشت: در این مسابقه داور بیش از حد از سوت خود استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع در روند و سرعت بازی تاثیر داشت، گفت: توپی که توسط بازیکنان ما وارد دروازه نماینده یزد شد به نظر من درست بود ولی داور با تصمیمی که گرفت این گل را اشتباه اعلام کرد.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: در صورتی که این گل توسط داور اشتباه اعلام نمی‌شد ما الان برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کرده بودیم و سه امتیاز بازی از آن بازیکنان اراک بود.

پاشازاده به کیفیت استادیوم شهید نصیری یزد اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه چمن این استادیوم برای برگزاری دیدار آلومینیوم اراک و وحدت یزد اصلا مناسبت نبود.

وی عنوان کرد: بازیکنان ما از ابتدا برای شکست دادن حریف به میدان رفتند و در طول بازی هم با وجود کیفیت پایین چمن این استادیوم، برای کسب سه امتیاز تلاش کردند.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: همچنین ما امروز چند بازیکن خوب خود را به همراه تیم نداشتیم که این موضوع هم تاثیرگذار بود ولی در مجموع بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار