کد خبر: ۳۸۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 21 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان یزد گفت:شهرستان میبدآخرین منزلگاه بود تا پرونده طرح مراجعه خادم و مخدوم بسته شود.

احمدابراهیمی با بیان اینکه طرح مراجعه خادم و مخدوم درسراسر استان درحال پی گیری است افزود:این طرح درراستای تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا وایثارگران درحال اجراست تا گام موثری در این زمینه برداریم .

وی گفت:برای اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران مراجعه نکنند به آنها وقت ملاقات داده می شود تا ما با حضور درشهرستان ها از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات آنها بپردازیم .

ابراهیمی از تدوین بیش از 50برنامه در22 اسفند به مناسبت بزرگداشت روز شهید در استان خبرداد وگفت :به مناسبت روز بزرگداشت شهید که 22 اسفند است برنامه های متنوعی دردستورکار است و 50 برنامه اصلی را تدوین کردیم که امیدواریم با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف بتوانیم آنها را اجرایی کنیم.

مدیرکل بنیادشهیدوامورایثارگران استان یزد اشاره کرد:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،غرس نهال به یاد شهداء،نامه ایی به یک شهید از سوی دانش آموزان ،دیدار با خانواده های شهداء،تکریم مادران و همسران شهداءو برگزاری یادواره های شهرستان ازبرنامه های ما در 22اسفند است واوج برنامه های بزرگداشت شهداء از 16تا 22 اسفند است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار