معاون رييس جمهور دولت نهم در گفتگو با تابناک مرکزی؛
تابناک مرکزی: بذرپاش لازمه تحقق و كامل شدن تصوير انقلاب را دميده شدن انقلاب در ساير حوزه ها از جمله در اقتصاد خواند و ابراز كرد: اين همه تصوير انقلاب نيست و خيلي از جاها انقلاب دميده نشده است كه از دميده نشدن ها ضربه خورده ايم بنابر اگر امروز مشكل اشتغال و صنعت داريم جناح منفعت گرا كه قدري روح قجري را به ارث برده اند نمي گذارند روح انقلاب دميده شود.
کد خبر: ۳۸۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 21 February 2017

به گزارش تابناك مركزي؛ مهرداد بذر پاش معاون رييس جمهور دولت نهم و عضو هئيت رييسه و نماينده مردم تهران در مجلس نهم شوراي اسلامي در سفر یکروزه خود به اراک در گفتگو با تابناک مرکزی لازمه تحقق و كامل شدن تصوير انقلاب را دميده شدن انقلاب در ساير حوزه ها از جمله در اقتصاد خواند و ابراز كرد: اين همه تصوير انقلاب نيست و خيلي از جاها انقلاب دميده نشده است كه از دميده نشدن ها ضربه خورده ايم بنابر اگر امروز مشكل اشتغال و صنعت داريم جناح منفعت گرا كه قدري روح قجري را به ارث برده اند نمي گذارند روح انقلاب دميده شود.

وي خاطر نشان كرد: خروجي عملكرد منفعت طلبان كه سال هاست با توجه به روحيه قاجاري خود در اقتصاد انقلاب رخنه كرده اند تا از انقلابي شدن اقتصاد ما جلوگيري كرده باشند فساد و ناكارآمدي است.

نماينده مردم تهران در مجلس نهم شوراي اسلامي ازدواج را كارشناسي ترين راه حل جامعه از نگاه دين و عقل براي رسيدن به آرامش خواند و ابراز كرد: نظام بانكداري رسما اقتصاد را سرنگون خواهد كرد و امروز در حاليكه هزار هزار ميليارد وام گرفته مي شود و معلوم نيست كجا مي رود جوانان ما براي ازدواج درگير 5 ميليون تومان وام هستند كه با ايرادات و كارشكني ها مسئولين كه اسمش را كارهاي كارشناسي شده مي نامند مواجه هستند.

بذر پاش ادامه داد: امروز عده اي ادعاي حل مشكلات اجتماعي كشور را دارند كه خودشان با همين كارشكني هاي به اصطلاح كارشناسي شده مصداق عيني آسيب اجتماعي به حساب مي آيند.

عضو هييت رييسه مجلس نهم از افزايش واردات قاچاق كالا خبر داد و افزود: در حاليكه بازار و اقتصاد ناموس كشور تلقي ميشوند و بايد از آن نگهداري كنيم متاسفانه با بي توجهي مسئولين و دميده نشدن روحيه انقلابي روبرو هستيم که باعث شده است واردات كشور به ٨٠هزار ميليارد برسد و بيكاري روبه افزايش باشد.

بذرپاش با اشاره به سخن وزير راه و شهرسازي در مجلس که گفت:" بهترين واگن ها را وارد مي كنيم" بیان کرد: كارخانه واگن سازي اراك با بهترين امكانات و ظرفيت ها بايد تعديل نيرو داشته باشد و اين با اقتضاد مقاومتی مغايرت دارد همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند اين ها انقلاب را تهديد مي كند نه امريكا

وي ادامه داد: اصلي ترين روش مبارزه با قاچاق كالا رديابي كردن كالا است كه در دولت قبل اين طرح  انجام شده است و اما شاهد آن هستيم وزير مربوطه در دولت فعلي اين طرح را كنار گذاشت و افزايش 4 تا 5 ميليارد دلاری قاچاق را داشته ايم كه به ازاي هريك ميليارد دلاري كه قاچاق وارد مي شود 40 تا 50 هزار شغل از بين مي رود و اگر ادعاي بازار آزاد و عرضه تقاضاي اقتصاد مبني بر عرضه كالاي با كيفيت تر و بهتر را داريم بايد با بستر سازي و حمايت از كار آفرينان شرايط لازم ايجاد شود نه با سياست هاي نابجا به كارگرفته شده سد راه كار آفرينان شويم.

صاحب امتياز روزنامه وطن امروز با اشاره به دو عامل اساسي كه استعداد تهديد نظام را دارند بيان كرد: حس مردم از بي عدالتي اتفاق مي افتد يكي از عوامل اصلي قلمداد ميشود. امروز حتي يك حقوق نجومي و فساد كافي است تا كل جامعه را مسئله دار كند و در  حاليكه اعتماد ها را از بين مي برد بي اعتمادي به جامعه تزريق كند.

وي ادامه داد: در هيج جاي انقلاب گنجانده نشده است كه كارگري هشت ماه حقوق ٨٠٠هزار توماني نگيرد و يك مدير ماهيانه ٢٣٠ميليون تومان حقوق بگيرد.

نماينده مردم در مجلس نهم شوراي اسلامي ترويج القاء ما نمي توانيم با روش نرم را يكي ديگر از عوامل اساسي تهدید ایران اسلامی عنوان و ابراز كرد: سعي دارند تا در ميان مردم بخصوص نسل جوان ما نمي توانيم و عدم مرتفع مشكلات و نياز هاي را عادي جلوه دهند كه اگر موفق شوند بدون توپ و تانك به اهداف خود رسيده اند.

بذر پاش با بيان اينكه دشمن آنطور كه در برجام به خواسته اش رسيد در شهادت دانشمندان هسته اي نرسيد گفت: در ابتدا سعي داشتند با ترور دانشمندان هسته اي كه نشان از عملكرد ارزشمند بچه ها بود كه موساد مجبور به اين كار كردند، ايجاد رعب و وحشت كنند تا انگيزه كارشناسان دانشمندان و مهندسان  و بويژه خانواده ها را كاهش دهند كه با رشد چشمگيرتري از جذب دانشجو در دانشگاه ها در رشته فيزيك هسته اي روبرو شدند و عملا شكست خوردند. بنابراين با پروژه برجام موفق شدند تعداد دانشحويان جذبي را كاهش دهند طوري كه در ٢٠سال اينده كارشناسان اين رشته تهي خواهند شد و همان چيزي است كه برنامه ريزي كرده بودند.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه برجام بر ما تحميل شد امروز مردم هر روز بهتر و تعمقاً محاسن و معايب برجام را عملا درك ميكنند که آیا با توجه به ايجاد دو گانه اقتصاد هسته اي واقعا مشكل اقتصاد حل شده است ؟ آيا دوگانه اقتصاد هسته اي درست بود؟

معاون رييس جمهور در دولت نهم از گلايه مندي مردم امروز مردم از ركود بي سابقه و ميزان بيكاري و تورم و حقوق كم بازنشستگي و عدم گردش اقتصاد سخن گفت و اظهار داشت: امروز بابد بجاي رسيدگي به برنامه لغو كنسرت ها و سخنراني ها و نسبت  دادن به جوانان مشكل اشتغال و بيكاري و تشكيل زندگي آبرومند جوانان رسيدگي و حل شود.

وي ادامه داد: كشور بايد به كارگاه هاي بزرگ كار و كارآمد تبديل شود و از آدرس هاي غلط که روزي با ترامپ و روزي با اوباما و روزي با كس ديگر عنوان مي شود دوري كنيم.

بذر باش با اشاره به پروژه نفوذ مدنظر مقام معظم رهبري مدظله العالي عنوان كرد: پروژه نفود همين كساني هستند كه خواسته يا ناخواسته بسترساز القاء مي شوند و كمك در ترويج ما نمي توانيم در كشور دارند و لازم نيست با استفاده از تريبون اعلام شود بلكه با رفتار و تصميم های گرفته شده در كشور اين باور را ايجاد مي كنند.

معاون رييس جمهور در دولت نهم افزود: ممكن است اين افراد جزء مسئولين كشور، آدم برجسته يا رسانه و حتي از روحانيون باشند و هيچ ضمانتي وجود ندارد همانطور كه در طول تاريخ ابوموسي اشعري ها مشاهد شده است.

بذر پاش و ظيفه جريان مومن و انقلابي را شفاف سازیی و آگاهی بخشی در جهت بیان اهداف كار آمد انقلاب دانست و گفت: وظيفه افراد مومن به انقلاب ايستادگي در برابر نفوذها و ناكار آمدي ها است كه تا مديران اهل بصيرت در اركان هاي تصميم گير و تصميم ساز به جهت بستر سازي انقلاب كار آمد قرار گيرند.

معاون رييس جمهور دولت نهم استان مركزي را مملو از بزرگانی دانست كه هركدام يك مقطع از تاريخ سرنوشت ساز ملت ايران را رقم زده اند و اظهار داشت: در راس اين بزرگان امام عزيزي قرار دارد كه تاريخ ساز بود و اين همه جوان حاضر شدند برايش خون دهند در حاليكه امام دوست هاي قلابي از بازكردن و خواندن صحيفيه امام (ره) ترس دارند زيرا كه با منافع آنها منافات دارد.

بذرپاش ادامه داد: اگر امروز امام (ره) در قيد حيات بود به زعم اين افراد جزء تندروترين افراد به حساب مي آمد اما امروز با انتصاب هاي مجهول به شخصيت امام (ره) كه هيچ سنديتی در تاريخ ندارد سعي در ترسيم امام جديد كه قدرت اداره انقلاب را نداشته است در جهت رسيدن به منافع خود براي نسل جوان دارند.

بذر پاش با اشاره به اينكه افزايش قدرت و عزت ایران اسلامی در شمار ابتدايي ترين دستاوردهاي انقلاب بعد از گذشت چهار دهه قرار دارد خاطر نشان ساخت: اگر امام (ره) هيچ كاري نكرده باشد براي ملت عزت آورده است و سطح دشمنان بالا رفته است زيرا كه يكي از كارهايي كه ميزان سطح ملت ها را مي توان از طريق آن تشخيص داد دشمنان آن ملت است اگر قبل از انقلاب اسلامي لشكر كشي سه ماه صدام منجر به اعلام استقلال بحرين شد بعد از انقلاب اسلامي منجر به آزادسازي خرمشهر و انجام عمليات موفقيت آميز و مقاومت هشت ساله شد.

وي افزود: اگر روزي شاه ايران اجازه ورود به سفارتخانه انگلستان در تهران را نداشت امروز شاهد آن هستيم 43 كشور به محوريت آمريكا در ژنو جمع مي شوند و توافق مي كنند بشار اسد برود ،نه رهبر معظم انقلاب بلكه سرباز ايشون به اسم قاسم سليماني و نه خود قاسم سليماني بلكه نماينده قاسم سليماني پيغام مي برد كه ايران گفت بشار اسد بايد بماند و امروز دو سال مي گذرد و در حاليكه هشت رئيس جمهور عوض شده اند اسد در راس كار قرار دارد.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار