کد خبر: ۳۸۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 22 February 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نشست هم اندیشی پیرامون توسعه زیست بوم گردشگری استان یزد بر مبنای فناوری اطلاعات ،بر شناخت ظرفیت و توانمندی های این حوزه در ایجاد اشتغال تاکید کرد.     
                                                                                                                    
نشست هم اندیشی پیرامون توسعه زیست بوم گردشگری بر مبنای فناوری اطلاعات با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، کارشناسان، نمایندگانی از بخش خصوصی استان و نیز مدیران یکی از شرکت های سرمایه گذار ملی، در این اداره کل برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در این نشست گفت: با توجه به رشد و گسترش فناوری اطلاعات در موضوعات مختلف فرصت های متنوعی برای ایجاد اشتغال و بهروری به وجود آمده است.
«اکرم فداکار» با اشاره به پتانسیل های متعدد گردشگری در استان یزد بیان کرد: پیوند ظرفیت های حوزه ict و گردشگری اشکال مختلف اشتغال و رشد صنعت توریسم را به همراه دارد.
وی ضمن بیان توانمندی شرکت های مختلف حوزه فناوری در یزد افزود: وجود نیروی متخصص و اجرای برنامه های موفق در این زمینه نشاگر  اثربخشی این موضوع در استان است.
فداکار در پایان سخنان خود امضای تفاهم نامه چندجانبه همکاری بین نهادهای مرتبط استانی و سرمایه گذار ملی را گامی مثبت جهت پیشبرد هدفمند موضوعات طرح شده دانست.
قابل ذکر آنکه در این نشست پیش نویس این تفاهمنامه نهایی و در خصوص طرح چتر وای فای با بهره گیری از تجهیزات سخت افزاری ویژه مذاکره شد.
پس از پایان این نشست، از مکان های پیشنهادی برای استقرار مرکز شتابدهی تخصصی گردشگری و صنایع دستی بازدید بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار