مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، یزد را شهری متمدن و غنی از ارزش های فرهنگی معرفی کرد و از فعالیت مستمر استان در توسعه پژوهش های فرهنگی و اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 24 February 2017
به گزارش تابناک یزد،علی غیاثی ندوشن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  در هجدهمین دوره معرفی پژوهش های برتر فرهنگی، هنری و اجتماعی استان و تجلیل از ایده های برتر اولین جشنواره ترویج کتاب و کتابخوانی در غرفه برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال اظهار کرد: شورای پژوهشی این اداره کل یکی از شوراهای قدیمی استان در حوزه فرهنگی و اجتماعی با قدمت ٢٣ ساله است که همواره به فعالیت مستمر می پردازد.
غیاثی افزود: عمده فعالیت این شورا در راستای اجرای پیگیری موضوعات پژوهشی با گرایش های  فرهنگی، هنری و اجتماعی است و هر ساله تقدیر از پژوهشگران برتر در این زمینه صورت می گیرد.
وی گفت: بر این مبنا در سال جاری ٣٠ اثر پژوهشی به مرحله داوری رسیده و از این میان سه اثر برتر و یک اثر شایسته تقدیر معرفی و تجلیل می شود.
غیاثی ادامه داد: طرحی از شش ماه گذشته با عنوان معرفی ایده های برتر ترویج کتاب و کتاب خوانی در استان آغاز و ایده های زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در این جشنواره نیز هشت ایده برتر برای تجلیل انتخاب شده که امید است در سال های آینده با اطلاع رسانی بیشتر بتوانیم ایده های موثرتر و با قابلیت های بالاتری را شاهد باشیم.
غیاثی از حضور و استقبال ارزشمند مردم در روزهای آغازین نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد تشکر کرد و یزد را شهری متمدن و غنی از ارزش های فرهنگی معرفی کرد.
یادآور می شود در این مراسم با توجه به ٣٠ اثر پژوهشی که به مرحله داوری رسیده است از سه پژوهش برتر و یک پژوهش شایسته تقدیر با اهدا لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد و بخش دیگری از برنامه به تجلیل از هشت ایده برتر از جشنواره ترویج کتاب و کتابخوانی اختصاص یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار