کد خبر: ۳۸۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 24 February 2017

به گزارش تابناک یزد،معاون رییس جمهور با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌ سازمان‌های مردم نهاد در راستای جذب مسافر و گردشگران خارجی، گفت: زیرساخت‌های لازم برای جهانی شدن یزد ایجاد شود.

 «زهرا احمدی‌پور» در جریان سفر خود به استان یزد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر یزد این استان را  بزرگترین شهر خشت خام جهان است دانست و بیان کرد: یزد به ثبت جهانی می‌رسد.

 وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استان یزد، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های جهانی شدن شهر و استان یزد در دستور کار قرار گرفته است.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه با بیان این که ایجاد مثلث طلایی گردشگری از دیگر اقدامات در دستور کار است، اظهار کرد: شهرهای یزد، شیراز و اصفهان به عنوان ارکان مثلث طلایی گردشگری کشور باید بیش از پیش هماهنگ شوند.

احمدی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که استان یزد ظرفیت بالایی در بحث گردشگری دارد، افزود: جذب گردشگر در ایام مختلف سال از جمله نشانه‌های ظرفیت گردشگری استان یزد است.

معاون رییس جمهور با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های منسجم و متنوع ویژه ایام نوروز، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات عیدهای گذشته در عید نوروز امسال در اولویت برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی قرار گیرد.

این مقام مسئول خطاب به مدیران و دست‌اندرکاران استان گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد از دیگر ضرورت‌های اجرایی و برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات نوروزی در استان یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار