یزد یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مقصدهای سفر در ایام نوروز است.
کد خبر: ۳۸۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 24 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذرگفت: یزد دیگر یک شهر کوچک نیست و ابعاد ملی و بین المللی پیدا کرده استو همچنین قابلیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان یزد وجود دارد که این ویژگی ها باید توسط مردم و مسئولان یزد در سطح بین المللی متبلور شود.

وی افزود: یزد و فرهنگ و آداب و رسوم آن تاثیر بسزایی بر گردشگران خارجی از سایر ادیان داشته است و گردشگرانی که در ایام خاص به ویژه ماه‌های محرم و صفر به استان یزد سفر کرده اند، شوق بسیاری برای شرکت در مراسم های مذهبی ما داشته اند و جالب اینجاست که بسیاری از آنها در کشور خود مبلغ این مراسم ها شده اند و می بینیم که هر سال بر آمار گردشگرانی که تمایل به حضور در مراسم‌های عزاداری یزدی‌ها در ماه‌های محرم و صفر دارند، افزوده می شود.

وی تصریح کرد: به طور قطع قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان یزد بیش از میزانی است که مسئولان کشوری می بینند اما با سفر به استان یزد از نزدیک متوجه بسیاری از ظرفیت های این استان می شوند و در واقع بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های گردشگری استان یزد مغفول مانده است.

موسوی اظهار کرد: یزد یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مقصدهای سفر در ایام نوروز است و از مردم سراسر ایران برای سفر به یزد در ایام نوروز دعوت می کنیم.
باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار