حاشیه های آزاده نامداری در یزد:
برنامه های جنبی ششمین روز از نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه های دیجیتال یزد با نقد، بررسی و جشن امضا کتاب (خانومی که شما باشی) در حضور نویسنده کتاب، آزاده نامداری با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه رو شد.
کد خبر: ۳۸۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 25 February 2017
به گزارش تابناک یزد،کتاب (خانومی که شما باشی) به قلم آزاده نامداری با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، اهالی فرهنگ و رسانه، مدیران استان و همراه با استقبال خوب بازدیدکنندگان به کوشش موسسه فرهنگی و هنری چهارباغ هنر در غرفه برنامه های جنبی نهمین نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال یزد نقد و بررسی شد.

نویسنده کتاب (خانومی که شما باشی) در این برنامه گفت: در سال ٩٠  با توجه به برنامه ای با عنوان (خانمی که شما باشی) قصه زندگی تعدادی از زنان جامعه روایت  و  بررسی می شد.

«آزاده نامداری» افزود: نام و موضوع این کتاب نیز برگرفته از این برنامه می باشد و به قصه زندگی دو بانو با داستانی متفاوت می پردازد.

نامداری بیان کرد: دغدغه های زیادی در حوزه بانوان وجود دارد و همواره روح لطیف و احساسات یک زن در زندگی و تربیت فرزندان نقش اصلی را دارد.

وی ادامه داد: باتوجه به این روح لطیف و مسئولیت پذیر موضوع نوشته هایم را به این حوزه اختصاص داده و در همین اثر نیز به روایت مسائل زندگی بانوان از این بعد می پردازم.
مجری توانمند رسانه ملی گفت:این داستان چند پیام به همراه داردو مهم ترین مفهوم داستان عشق است یعنی موضوعی که این روزها در جامعه  کمرنگ شده و رو به فراموشی می گذارد.

نامداری مهم ترین مفهوم در نظام خانواده را تزریق عشق دانست و افزود: اگر در خانواده عشق نمود پیدا کند محصولات و اثرات خوبی به جامعه منتقل خواهد شد.

نویسنده کتاب (خانومی که شما باشی) گفت: مطالعات زیادی در حوزه زنان داشته ام و با بررسی و تحلیل موضوعاتی که در این زمینه وجود دارد به مسائل زیادی رسیدم و با آگاهی نسبت به این مقوله   نوشتن در این موضوعات را ادامه خواهم داد.

وی در پایان سخنان خود با سپاس از حضور مردم  و تلاش «علیرضا نقلی»  مدیر عامل موسسه چهارباغ هنر  برای برگزاری این برنامه،از نوشتن اثر بعدی خود در قالب رمانی بلند خبر داد و بیان کرد: امیدوارم روزی برسد که هر حس خوبی اتفاق می افتد برای همه ما باشد ،زیرا تحمل تماشای رنج دیگران نیز سخت است و هیچ وقت نمی توان به تنهایی شادمانی را لذت بخش تجربه کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مارال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
راستش من تصمیم گرفتم یک کتاب بنویسم که اسمش باشه خانمی که شما باشی. چون تا اونجا که میدونم اقای عسکری یک کتاب داره بعدش خانم نامداری یک کتاب به همین نام چاپ کردن پس تاسه نه نشه.......خوب نیست که کار خانم نامداری ادامه نداد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار