کد خبر: ۳۸۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴ 25 February 2017
به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های گردشگری استان یزد مغفول مانده است.

سید ابوالفضل موسوی  در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد با اشاره به اینکه یزد دیگر یک شهر کوچک نیست و ابعاد ملی و بین المللی پیدا کرده است، اظهار داشت: قابلیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان یزد وجود دارد که این ویژگی ها باید توسط مردم و مسئولان یزد در سطح بین المللی متبلور شود.

وی با اشاره به اینکه یزد و فرهنگ و آداب و رسوم آن تاثیر بسزایی بر گردشگران خارجی از سایر ادیان داشته است، افزود: گردشگرانی که در ایام خاص به ویژه ماه‌های محرم و صفر به استان یزد سفر کرده اند، شوق بسیاری برای شرکت در مراسم های مذهبی ما داشته اند و جالب اینجاست که بسیاری از آنها در کشور خود مبلغ این مراسم ها شده اند و می بینیم که هر سال بر آمار گردشگرانی که تمایل به حضور در مراسم‌های عزاداری یزدی‌ها در ماه‌های محرم و صفر دارند، افزوده می شود.

موسوی تصریح کرد: به طور قطع قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان یزد بیش از میزانی است که مسئولان کشوری می بینند اما با سفر به استان یزد از نزدیک متوجه بسیاری از ظرفیت های این استان می شوند و در واقع بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های گردشگری استان یزد مغفول مانده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: یزد یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مقصدهای سفر در ایام نوروز است و از مردم سراسر ایران برای سفر به یزد در ایام نوروز دعوت می کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار