نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان با برنامه های فرهنگی خود کانون مستحکم خانواده ها را در جامعه اسلامی ما نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۳۸۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 26 February 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع تعدادی از مبلغان طرح یاس نبوی یزد افزود: استکبار جهانی بشدت به دنبال تضعیف ارزش های الهی و انسانی و ضربه زدن به بنیان خانواده ها است.
وی ادامه داد: دشمنان با برنامه های مختلف خود در 38 سال گذشته مبانی دینی و روح توحید و انسانیت را هدف قرار داده اند بنابراین باید با فعالیت های عمیق فرهنگی و دینی با دسیسه های آنها مقابله کرد.
امام جمعه یزد گفت: از برنامه های مهم کنونی دنیای استکباری بد معرفی کردن اسلام و تشیع و شبهه افکنی است که خانواده ها و مبلغان دینی باید در این خصوص وظایف راهنمایی و هدایت نسل جوان را به خوبی انجام دهند.
ناصری گفت: دشمنان برای ضربه زدن به ارزش ها، رسانه‌های جهانی را در اختیار دارند و با بهره گیری از فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال حذف ارزش ها ، اعتقادات و فرهنگ الهی هستند.
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: مبلغان دینی در پیشگیری و مبارزه با هجمه گسترده فرهنگی دشمنان علیه نسل جوان رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید با جدیت در این حوزه تلاش کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار