کد خبر: ۳۸۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 26 February 2017
به گزارش تابناک یزد؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با تاکید بر اینکه تذکر دادن احتیاج به نگاه کردن بنده ندارد، گفت: این که می‌گویید با چه انگیزه‌ای در مورد صندوق توسعه ملی سوال کرده‌ام باید بگویم که انگیزه خاصی جز آبادانی نداریم.
 
محمد دهقان نماینده طرقبه خطاب به لاریجانی اظهار کرد: بنده از دیروز چند بار تذکر و اخطار دادم اما وقتی ما اخطار می‌دهیم شما طرف دیگر را نگاه می‌کنید، نمی‌دانم آن طرف چه خبر است.

وی همچنین بیان کرد: در مورد نوع انتقال مطلب از مقام معظم رهبری خدای نکرده ممکن است موجب کاستن جایگاه رفیع ولایت شود. رهبری در سیاست‌های برنامه ششم تاکید داشتند که نفت از هزینه جاری جدا شود و در بودجه استقلال یابد.

وی افزود: شما مطلبی را زحمت کشیده و پرسیدید که بنده نمی‌دانم چه انگیزه‌ای بود، اما بحث عقلانی این است که نظام قانونگذاری باید سامان یابد.

نماینده مرد طرقبه در مجلس تاکید کرد: پول صندوق توسعه ملی باید برای اشتغال و آینده کشور هزینه شود. چرا 800 میلیون دلار برای وزارت بهداشت، فلان مقدار برای دانشگاه پیام نور و ... باشد.

لاریجانی نیز اظهار کرد: شما چیزی را می‌گویید که خلاف قانون است.

دهقان نیز در ادامه اظهار کرد: آقای لاریجانی شما یک مطلب را می‌گویید صد مطلب دیگر از آن در می‌آید. اجازه بدهید تذکرات داده شود ما احترام ویژه‌ای برای شما قائل هستیم، شما رئیس هستید، یک نماینده هم هستید.

به گزارش ایسنا، لاریجانی که ریاست این جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: تذکر دادن که احتیاج به نگاه کردن بنده ندارد. اینجا مسئول دارد این که می‌گویید با چه انگیزه ای این کار را کردم، باید در نظر داشته باشید که ما انگیزه ای نداریم. وزرای مربوطه برخی آمدند گفتند که برای فلان مساله با مشکل مواجه هستیم لذا ما انگیزه خاصی نداریم، جز آبادانی کشور. بنده هم نقل قول کردم شما هم می توانید نظرتان را بدهید.

به گزارش ایسنا، وی در پایان اظهار کرد: مسائل دیگری هم مطرح بود من جمله در مورد نیروهای مسلح که دستور صریح کتبی داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار