هشدار رئيس ستاد انتخابات قم:
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان قم با تاكيد بر رصد جلسات سياسي در ماه هاي منتهي به انتخابات، از برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتي و سياه نمايي خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۱ 27 February 2017
به گزارش تابناک قم، احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در جلسه ستاد انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان قم طي سخناني با اشاره به اهميت بسيار بالاي جلسات ستاد انتخابات گفت: اعضاي ستاد بايستي حضور فعال و جدي در اين جلسات داشته باشند.

معاون استاندار قم با تاكيد بر رصد همه ي برنامه هاي سياسي طي ماه هاي منتهي به انتخابات افزود: با هرگونه تخلف انتخاباتي و سياه نمايي بايد برخورد شود.

رئيس ستاد انتخابات استان قم ادامه داد: نشستي با حضور افراد تاثيرگذار و صاحب نظر و نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد و تشكل هاي سياسي جهت تبادل نظر در زمينه ي انتخابات برگزار شود.

وي با بيان اينكه همه ي مردم بايستي از جهت قانوني توانايي حضور در انتخابات را داشته باشند افزود: اطلاع رساني جهت ثبت، تعويض و يا عكس دار نمودن شناسنامه ها توسط ثبت احوال استان قم صورت بگيرد.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم همچنين با اشاره به برنامه ي دولت براي مبارزه با قاچاق كالا در مبادي ورودي كشور گفت: برخي برخوردها با خرده فروش ها و مغازه داران موجب نارضايتي مردم مي شود كه بايستي از چنين اقداماتي خودداري شود.

حضور رئيس ستاد انتخابات استان در صدا و سيما و تبيين قوانين و پاسخگويي به سوالات مردم و كانديداهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا از ديگر مصوبات اين جلسه بود.

در اين جلسه مقرر شد مدير كل آموزش و پرورش جهت هماهنگي برنامه ها و بررسي ظرفيت هاي قابل استفاده در انتخابات در جلسه ي آتي ستاد حضور يابد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار