کد خبر: ۳۹۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 08 March 2017

به گزارش تابناک یزد،عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که طرح خیابان قیام مصوبه شورای ترافیک داشته دارد، گفت: مسئولان به جای شانه خالی کردن از بار مسئولیت آن،‌ هرچه سریعتر نسبت به بازسازی و بهسازی خیابان قیام اقدام کنند.

«امیرحسین رادمنش» در مورد طرح خیابان قیام با بیان این که این طرح با مصوبه ماده پنج و شورای ترافیک در دستور کار شورای شهر و شهرداری یزد قرار گرفته است، اظهار کرد: قرار بوده که قبل از اجرای این طرح، پارکینگ‌های مختلفی در کوچه‌های حسینه حاجی یوسف، کوچه وزیری و در جوار امامزاده تأمین شود.

 وی با اشاره به این که در اجرای طرح خیابان قیام نظر کسبه هم گرفته شده است، گفت: بودجه لازم برای اجرای این طرح از سوی شورای اسلامی شهر تصویب و تأمین شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که تمام اعضای شورای شهر در جریان اجرا و طرح خیابان قیام بودند، افزود: بهتر از مسئولان به جای این که اظهار بی اطلاعی در مورد مصوبه این طرح داشته باشند، هر چه سریعتر نسبت به بهسازی و بازسازی خیابان قیام اقدام کنند.

گفتنی است؛ مقرر شده بود که برای همسان‌سازی خیابان قیام، این خیابان به طور کامل کف‌سازی و به سواره رو تبدیل شود.

البته قرار بود این طرح از 15 فروردین ماه ظرف مدت دو ماه انجام شود ولی در حال حاضر و به دلیل اهمیت مسئله کسب و کار بازاریان خیابان قیام در شب عید، خودروها از مسیر پیاده‌رو وسط خیابان جهت تردد و از مسیر آسفالت کنارهای پیاده رو جهت پارک خودرو استفاده کنند، که همین طرح هم اجرایی نشده و الان عکس آن عمل می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
قضیه این خیابون اینه که
نه میزاریم کسی کاری بکنه
نه خودمون کاری بلدیم بکنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار