بر اثر برخورد سريع كاميون، سر مرحوم افشين يداللهي به شيشه جلو كوبيده شده و او در جا فوت كرده بود.
کد خبر: ۳۹۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 17 March 2017
به گزارش تابناک یزد، یک شاهد عینی جزییاتی از صحنه تصادف مرحوم افشین یداللهی را اعلام کرد. یداللهی شاعر و ترانه سرا چند روز قبل در اثر تصادف جان باخت. خودروی حامل وی یعنی سورنتو براثر برخورد شدید تریلی از پشت به شدت آسیب دید.

يك شاهد عيني كه لحظه تصادف مرحوم افشين يداللهي را ديده است به خبرنگار عصرايران گفت: ما با فاصله اندكي از خودروي سورنتو كه حامل آن مرحوم بود حركت مي كرديم. 

روايت شاهد عيني تصادف مرگبار مرحوم افشين يداللهي

وی افزود: سورنتو بعد از ورود به بزرگراه و طي مسافتي ٥٠ متري ناگهان ترمز كرد و متوقف شد؛ احتمالا راننده كه بعدا مشخص شد برادر خانم ايشان است، گمان برده كه راه را اشتباهي آمده اند و به همين خاطر ايستاده تا مسير بررسي كند. 

این شاهد عینی افزود: درست در همان لحظه يك كاميون از پشت سر به خودروي سورنتو برخورد كرد.

تنها كسي كه در اين سانحه در همان لحظه اول درگذشت، مرحوم يداللهي بود چرا كه كمربند ايمني نبسته بود، شايد هم تا لحظه اي قبل از حادثه بسته بوده و درست در آن لحظه براي اين كه به عقب برگردد يا پياده شود و مسير را بررسي كند كمربند را باز كرده و همان زمان كاميون از پشت به خودروي ايشان خورده است.

اين شاهد عيني كه تنها چند ثانيه بعد از تصادف خود را براي كمك رسانده است مي گويد: بر اثر برخورد سريع كاميون، سر مرحوم افشين يداللهي به شيشه جلو كوبيده شده و ايشان در جا فوت كرده بود. همسر ايشان كه صندلي عقب نسشته بود بين بخش صندوق له شده خودرو و صندلي هاي جلو گير افتاده و به شدت مجروح و بيهوش شده بود و برادر خانمش نيز آسيب جدي ديده بود.

وي ادامه داد: وقتي ما به صحنه تصادف رسيديم متوجه شديم كه صندلي هاي رديف جلوي خودرو، اصلا آسيبي نديده بودند و فقط خون بود كه روي شيشه و داشبورد و صندلي ها پاشيده بود بنابراين اگر مرحوم افشين يداللهي كمربند ايمني بسته بود يا در آن لحظه كمربند را باز نكرده بود، قطعا زنده مي ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار