فرمانده پلیس راه یزد از آغاز طرح نوروزی با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط در این استان خبر داد که تا پایان روز 14 فروردین ماه 96 در حوزه استحفاظی و جاده های زیر پوشش ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶ 18 March 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ احمد مظفری  افزود: طرح نوروزی امسال با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی ، فرهنگی و امداد رسانی در طول تعطیلات و طبق برنامه مدون اجرا می شود.
وی ادامه داد: در قالب طرح نوروزی ماموران پلیس راه استان بصورت محسوس و نامحسوس در مسیرهای زیر پوشش یزد وظایف خود را در چارچوب مقررات با قوت و همکاری سایر بخش ها و رانندگان انجام می دهند.
این مسئول گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی بعمل آمده در کنار یگان های ثابت پلیس در طول جاده های اصلی استان نیز واحد های امداد ، نجات و خدمات رسان نیز مستقر می شوند.
مظفری گفت: همکاری خوب رانندگان با ماموران پلیس در طول اجرای طرح نوروزی و تعطیلات ، رعایت سرعت مطمئنه ، بستن کمربند ایمنی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از عوامل اصلی کاهش حوادث در جاده ها است .
فرمانده پلیس راه استان یزد با اشاره به آغاز مسافرت ها و موقعیت خاص جغرافیایی استان یزد از عموم رانندگان خواست برای کاهش حوادث احتمالی با دقت و جدیت به مقررات احترام بگذارند.
استان یزد با افزون بر 6هزار اثر تاریخی و فرهنگی ، نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان دارای بافت تاریخی به مساحت عرصه 743 هکتار و مساحت حریم پنج هزار هکتار بوده که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و در تعطیلات نوروزی مقصد گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار