کد خبر: ۳۹۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 18 March 2017
به گزارش تابناک یزد،فرماندار یزد با اشاره به اهمیت بحث پشتیبانی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی، از راه‌اندازی 320 شعب اخذ رای بعد از کسب مجوزهای لازم برای انتخابات پیشرو در شهرستان یزد خبر داد.

«مصطفی سالاری» در جلسه مشترک ستادانتخابات استان و شهرستان یزد و نمایندگان شورای نگهبان در استان، به استناد برنامه زمابندی دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و رستا و ریاست جمهوری، 30 نفر به عنوان معتمد هیئت اجرایی انتخابات در سطح شهرستان تعیین شدند، اظهار کرد: در سامانه جامعه انتخابات، اطلاعات مربوط به جمعیت شهرستان و خانوارها ثبت شده است.

وی برگزاری تاکنون پنج جلسه ستاد شهرستان با 32 مصوبه را از دیگر اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان یزد دانست و بیان کرد: در فرمانداری یزد 10 نفر به عنوان مسئول ثبت نام تعیین شدند.

فرماندار یزد در ادامه بلوک‌بندی صندوق و شعب مناطق مختلف سطح شهرستان و بازدید از 292 شعب اخذ رای که از دوره‌های قبل ایجاد شده، از دیگر اقدامات انجام شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که در صورت تأیید، تعداد شعب اخذ رای با اضافه شدن 25 شعبه به 320 شعبه افزایش یابد.

سالاری در بخش دیگری از سخنان خود تاکنون 93 نفر ازطریق فرمانداری و 60 نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت نسبت به دریافت سوء پیشینه و پیش ثبت نام اقدام کردند.

وی با بیان این که طبق قانون انتخابات تعرفه‌های اخذ رای صبح روز جمعه 29 اردیبهشت 96 دو ساعت قبل از آغاز رسمی انتخابات انجام می‌شود، تصریح کرد: تهیه 507 هزار تعرفه اخذ رای با سه درصد افزایش نسبت به دوره قبل از دیگر اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات شهرستان یزد است.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان یزد، گفت: در این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری 285 شعبه شهری در یزد و 13 شهری در زارچ، 16 شعبه روستایی در روستاهای بخش مرکزی و شش شعبه در روستاهای بخش زارچ راه‌اندازی می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به این که ظرفیت تمام ادارات یزد در حال آماده باش هستند، خاطرنشان کرد: پشتیبانی را یکی ازمهمترین اولویت‌های اجرایی ستاد انتخابات دراستان و شهرستان است.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار