‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از ظرفیت میزبانی 1.5میلیون مسافر و استقبال تمام عیار «یزد» خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 20 March 2017
به گزارش تابناک یزد،فاطمه دانش یزدی به شعار امسال نوروز به عنوان «نوروزی با خدمات متفاوت» اشاره کرد و از میزبانی که در استان یزد برای عید نوروز و گردشگران درنظر گرفته شده است گفت.

*روز دوم فروردین به نام شهرستان یزد نام گذاری شده است و نورزگاه یزد در باغ جهانی دولت آباد برپاست.

*روز سوم فرودین به نام شهرستان اردکان نامگذاری شده است و نوروزگاه این شهرستان در محل موزه مفاخر و فرش اردکان در خانه تاریخی آیت‌الله خاتمی برپا است.

*روز چهارم فروردین به نام شهرستان میبد نامگذاری شده است و نوروزگاه این شهرستان در مجموعه رباط شاه عباسی برپا است.

*روز پنجم فروردین ماه به نام شهرستان بافق نام گذاری شده است و نوروزگاه این شهرستان در میدان خان برپا است.

*روز ششم فرودین ماه به نام شهرستان اشکذر نام گذاری شده است و نورزگاه این شهرستان در پارک اشکی برپا است.

*روز هفتم فرودین ماه به نام شهرستان ابرکوه نام گذاری شده است و نوروزگاه این شهرستان در محوطه سرو کهنسال ابرکوه برپا است.

*روز هشتم فرودین ماه به نام شهرستان بهاباد نام گذاری شده است و نورزگاه این شهرستان در محل آرامگاه ملا عبدالله بهاباد برپا است.

*روز نهم فرودین ماه به نام شهرستان مهریز نام گذاری شده است و نوروزگاه این شهرستان در باغ جهانی پهلوان‌پور که قنات جهانی حسن آباد از آن گذر می‎‎کند برپا است.

*روز دهم فروردین ماه به نام شهرستان تفت نام گذاری شده است و نوروزگاه این شهرستان در تفت در حسینیه شاه ولی برپا است.

*روز یازدهم فرودین ماه به نام شهرستان خاتم نام گذاری شده است و با توجه به بحث عشایرنشین بودن این شهرستان، برگزاری جشنواره‎‎های بومی و محلی، موسیقی محلی و بازارچه‎‎های صنایع دستی و گردشگری را در این شهرستان داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار