کد خبر: ۳۹۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 22 March 2017
به گزارش «تابناک یزد»، تا کمتر از یک ماه دیگر، پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 رونمایی خواهد شد و طبق اخبار این گوشی از نسبت اندازه ۱۸:۹ برخوردار است.

 گلکسی S8 در دو مدل و دو سایز مختلف به بازار عرضه خواهد شد، نسخه ۵٫۸ اینچی آن کوچکتر از گلکسی s7 اج خواهد بود که به این معناست که سامسونگ نسبت صفحه به بدنه را با در نظر گرفتن اندازه و وزن گوشی بسیار بهبود بخشیده است. اما در ساعات گذشته، تصاویر رسمی و تبلیغاتی این گوشی منتشر شد که بیانگر این بودند که سایز این دو گوشی تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند.

بر طبق شنیده های موثق، سامسونگ در ساخت گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، از نسبت ۱۸:۹ و رزولوشن ۲۹۶۰*۲۴۰۰ استفاده کرده است.

تصویر جدیدی که از سایت اسلش لیکز به بیرون درز کرده است گویای برخی مشخصات سخت افزاری این دو گوشی است. قبل از اینکه به این موارد بپردازیم باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی S8 پلاس بزرگتر از نمونه ۵٫۸ اینچی است و از عرض بیشتری بهره می برد. کاربرانی که دستان بزرگی دارند، مشکلی برای کار با این گوشی ندارند، اما افرادی که دستان کوچکتری دارند از باید از نسخه کوچکتر استفاده کنند.
خریداران این دو گوشی باید توجه داشته باشند که قیمت گلکسی S8 حدود ۸۶۵ دلار و قیمت گلکسی S8+ حدود ۹۷۰ دلار تخمین زده شده است.
کاربرانی که قصد خرید این گوشی ها را دارند باید بدانند که بر خلاف شایعات این دو گوشی بدون داک Dex به بازار عرضه خواهند شد. اکسسوری که این دو گوشی را شبیه کانتینیوم می کند، حدود ۱۶۰ دلار قیمت دارد که برای بزرگتر کردن اندازه گلکسی S8، رقم کمی به حساب نمی آید. پرچمدار کوچکتر سامسونگ، از باتری ۳۰۰۰ میلی امپری استفاده خواهد کرد در حالی که نسخه بزرگتر از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد؛ با این تفاسیر اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که زیاد با گوشی صحبت می کنید، خرید نسخه بزرگتر را به شما توصیه می کنیم.در ادامه عکسی از این گوشی ها که به وضوح تفاوت سایز در آنها مشخص است نشان داده شده است.

یکی از نکات جالب در مورد این گوشی ها این است که هر دو گوشی از نسبت اندازه ۱۸:۹ بارزولوشن ۲۹۶۰*۲۴۰۰ استفاده می کنند. استفاده از پیکسل های بیشتر طبیعتاً باتری بیشتری را مصرف می کند اما مانند نمونه های نوت ۷ سامسونگ با تعبیه آپشنی برای کاهش رزولوشن به کاربران در ذخیره شارژ باتری کمک کرده است.


به گزارش کلیک، هر دو گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده خواهند کرد که به نوعی نوید سهولت انجام چند کار با این گوشی بدون کرش کردن را به کاربران می دهد که در بین نمونه های موجود در بازار بی نظیر محسوب می شود. در رده بندی تراشه های موجود در بازار، اگزینوس ۸۸۹۵ بهترین تراشه موجود در بازار محسوب می شود چرا که در تست های مختلف توانسته کوالکوم اسنپدراگون ۸۳۵ را پشت سر بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار