کد خبر: ۳۹۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 25 March 2017
به گزارش تابناک یزد،8400مسافر در جوارحرم امامزادگان استان یزد اسکان یافتند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اسکان مسافران نوروزی در جوار ۲۳ امامزاده خبر داد و گفت: تاکنون 8 هزار و 400 زائر در جوار امامزادگان استان یزد اسکان یافته‌اند.

حجت‌الاسلام حسین زارع زاده افزود : از آغاز طرح آرامش بهاری از ۲۷ اسفندماه در بقاع متبرکه امامزادگان استان یزد خبر داد و افزود: این طرح تا ۱۵ فرودین ماه سال جاری به منظور تقویت باورهای دینی، مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی حرم امامزادگان ادامه دارد.

وی گفت : در قالب این طرح برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای برای زائران و مسافران همچون برپایی ۲۵ خیمه معرفت در بقاع شاخص استان با حضور مبلغان حوزه علمیه قم، برگزاری مسابقات فرهنگی، اقامه نماز جماعت، ایستگاه صلواتی و برپایی نمایشگاه اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در ۵۵ بقعه و امامزاده استان در حال برگزاری است اشاره کرد : بنابر گزارش‌های رسیده از امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان به ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری در اداره کل اوقاف استان یزد، بیش از ۵۰ هزار نفر همزمان با لحظه تحویل سال در امامزادگان و بقاع متبرکه استان حضور داشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار