نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به وضعیت خیابان قیام شهر یزد را خواستار شد.
کد خبر: ۴۰۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱ 08 April 2017
به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی بیوکی به همراه رئیس شورای شهر یزد از پروژه خیابان قیام بازدید و ساماندهی هر چه سریعتر این محل را خواستار شد.
وی با بیان اینکه خیابان قیام بخاطر موقعیت و بافت تاریخی و فرهنگی آن در شهرستان یزد از اهمیت زیادی برخوردار است بر لزوم پیگیری حل مشکلات آن توسط مسئولان امر تاکید کرد.
همچنین رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این بازدید به اقدام های انجام شده و برنامه های آینده ساماندهی آن اشاره و بر رسیدگی به موضوع و حل مسائل و نیازها تاکید کرد.
اجرای طرح خیابان قیام با موافقت ها و مخالفت هایی همراه بود و بازاریان و کسبه این خیابان که نسبت به نحوه اجرای این طرح اعتراض داشتند، چندین بار با اجتماع در مقابل شهرداری و یا در محل طرح در خیابان قیام ناخرسندی خود را از وضعیت اجرای طرح اعلام کرده اند.
طولانی شدن مدت کف سازی محوطه میدان امیرچقماق، ضعف پیمانکار پروژه و رعایت نکردن الزامات اولیه زیرساختی از جمله ساخت چند پارکینگ و جایگزینی چند مسیر برای انتقال بار ترافیکی خیابان قیام و تامین پارکینگ از خواسته های بازاریان و کسبه بود.
خیابان قیام از قدیمی ترین خیابان های شهر یزد است که از یک سو به مجموعه امیرچخماق و از سوی دیگر به میدان باغ دولت آباد و از سمت مقابل آن به مسجد جامع یزد راه دارد و در کنار بازار سنتی یزد و بازار طلای این شهر قرار گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار