کد خبر: ۴۰۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 10 April 2017
به گزارش تابناک یزد، رییس پلیس آگاهی استان با بیان این که مبارزه با سرقت از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان است، از دستگیری سارق سابقه‌دار با 32 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر یزد خبر داد.
سرهنگ«حسین رضایی» با اشاره به ضرورت همراهی مردم در راستای برقراری امنیت عمومی جامعه، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر یزد ماموران پلیس اقدامات خود را در زمینه شناسایی عامل یا عاملان این سرقت‌ها آغاز کردند .

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از انجام تحقیقات لازم متوجه شدند متهم که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است که پس از انجام این سرقت‌ها در منزل یکی از محلات شهر یزد مخفی شده است.

رییس پلیس آگاهی یزد در ادامه با اشاره به هماهنگی قضائی در این مورد، افزود: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند .

سرهنگ رضایی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما با قرار گرفتن در برابر شواهد و ادله پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و به 32 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر یزد اعتراف کرد .

این مقام مسئول در پایان با بیان این که سارق روانه دادسرا شده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت از اولویت‌های اصلی پلیس است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
واقعا خسته نباشیدوخداقوت به نیروهای پرتلاش پلیس اگاهی یزد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار