شهردار یزد با بیان اینکه درآمد شهرداری یزد از ۱۰۰ به ۳۵۰ میلیارد تومان رسید گفت: پروژه خیابان قیام یزد در بازه زمانی ۷۰ روزه تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۴۰۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸ 12 April 2017
به گزارش تابناک یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده با اشاره به اینکه سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی که کشور با آن روبه‌رو بود اقدامات ارزشمندی در شهر یزد انجام شد اظهار داشت: سال 91 بودجه مصوب شهرداری 100 میلیارد تومان بود که به هر شهروند 200 هزار تومان بیشتر نمی‌رسید.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تحقق بودجه شهردرای بالای 350 میلیارد تومان است که نشان دهنده رشد بسیار خوب در درآمدهای شهرداری در چند سال اخیر است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات شهر یزد را محدوده شهری و وسعت بالای شهر دانست و گفت: لازم بود که به این موضوع رسیدگی و برنامه‌ریزی صورت می‌گرفت و سعی کردیم امکانات و خدمات را در تمام نقاط شهر توزیع کنیم.

عظیمی‌زاده تصریح کرد: وضعیت آسفالت شهری یزد بسیار خراب بود ولی در این چند سال سعی کردیم هم معابر جدید آسفالت شود و هم رسیدگی به آسفالت معابر قبلی انجام گیرد.

شهردار یزد به رویکرد شهرداری در ارتباط با بهبود روند جمع‌آوری زباله در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر زباله‌های هیچ نقطه از سطح شهر یزد به وسیله ماشین‌های روباز جمع نمی‌شود و تمام خودروهای جمع‌آوری زباله روبسته هستند.

وی عنوان کرد: کارخانه کمپوست در سطح شهر به یک معضل تبدیل شده بود که به حمدالله با فراخوانی که صروت گرفت، این کارخانه سامان گرفت و الان در حال فعالیت است.

عظیمی‌زاده اظهار داشت: در موضوع تجهیز شهرداری به ماشین آلات اقدامات خوبی صورت گرفت و کارخانه جدید آسفالت را در شهر یزد ایجاد کردیم.

شهردار یزد یکی از رویکردهای جدید شهرداری را نگهداری و محافظت از پارکها و فضاهای سبز موجود شهر یزد دانست و گفت: تمام امکانات و خدمات پارکهای سطح شهر یزد بررسی و ثبت شد و نسبت به توسعه و بهبود آن اقدامات لازم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: خیابان قیام متاسفانه با مباحث سیاسی روبرو شد ولی انشاالله در مدت 70 روز آینده کل سطح خیابان به صورت یکسان سنگ فرش می شود.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار