شمار پروازهای اعزامی زائران یزدی به عتبات عالیات به ۴ پرواز در هفته افزایش یافت.
کد خبر: ۴۰۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 14 April 2017
به گزارش تابناک یزد، مدیر حج و زیارت یزد گفت: شمار پروازهای اعزامی زائران یزدی به عتبات عالیات به ۴  پرواز در هفته افزایش یافت.

علی اصغر شریفی با بیان اینکه اعزام هوایی زائران یزدی به عتبات عالیات به وسیله یک پرواز در روزهای یکشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته انجام می‌شود، اظهار داشت: از امروز، روزهای پنج‌شنبه هر هفته به جای یک پرواز،  دو پرواز از یزد به عتبات عالیات عراق انجام می‌شود.

وی افزود: در هر هفته با چهار پرواز در هفته، مجموعا 480 زائر یزدی در قالب 16 کاروان از فرودگاه شهید صدوقی به مقصد فرودگاه نجف، بغداد و بعلکس اعزام می‌شوند.

شریفی با اشاره به استقبال مردم از این پروازها، ادامه داد: متقاضیان به عتبات عالیات عراق می‌توانند برای اعزام هوائی به دفاترمجاز زیارتی درسطح استان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت استان یزد با بیان اینکه اعزام به عتبات به صورت هوایی با اقامت هفت، 10 ، 11 و 14 شبه است، عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی از یک هزار و 656 نفر زائر یزدی  که در قالب 50 کاروان هوائی و زمینی به عتبات عالیات عراق اعزام شدند، 32 کاروان  به صورت هوایی بود.

به گزارش تسنیم،شریفی تصریح کرد: سال گذشته 51 هزار و 102 زائر از استان یزد به عتبات عالیات عراق اعزام شدند که این رقم نسبت به سال 94 بیش از 24 درصد رشد داشته است.

این مسئول اظهار داشت: از این تعداد بیش از 24 هزار و 102 زائر یزدی در قالب 647 کاروان و بیش از 27 هزار نفرمتقاضی در اربعین حسینی سال 95 در قالب چهار هزار و 961 گروه به صورت هوائی و زمینی به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار