مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه فرسودگی ناوگان حمل و نقل یزد مهم‌ترین مشکل این ناوگان در یزد است، گفت: ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن بار در یزد جابه‌جا شد.
کد خبر: ۴۰۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 14 April 2017
به گزارش تابناک یزد،محسن صادقیان  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اقدامات این اداره کل در یک سال گذشته، اظهار داشت: در حال حاضر استان یزد از چهار هزار و 600 کیلومتر راه در استان برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه 313 کیلومتر از این راه‌ها روستایی است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در ارتباط با افزایش میزان امنیت و کاهش تصادفات در راه‌های استان یزد انجام شده، استفاده از دستگاه‌های تردد شمار و دوربین‌های نظارتی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در حال حاضر در سطح جاده‌های استان یزد 24 دوربین نظارت جاده‌ای، 49 دوربین ثبت تخلف و 77 دستگاه تردد شمار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صادقیان از فعالیت 246 شرکت حمل و نقل در استان یزد خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد 208 شرکت حمل و نقل بار و 38 شرکت مسافربری است که در مجموع 14 هزار راننده از خدمات این اداره کل و شرکت‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی در ارتباط با تعداد خودروهای ناوگان حمل و نقل استان یزد گفت: در مجموع هشت هزار و 470 دستگاه در حوزه حمل و نقل بار و 730 دستگاه در حوزه ناوگان مسافربری در استان فعالیت می کند.

وی وظایف این اداره کل را در دو بخش راهداری و حمل و نقل تقسیم‌بندی کرد و اظهار داشت: ارتقای ایمنی جاده‌ها، حفاظت از حریم‌ها، علایم جاده‌ای، حفاظت از جاده، حفاظت از اتصالات به جاده‌ها از مهمترین وظایفی است که در بخش راهداری بر عهده این دستگاه قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در ارتباط با مشکلات این اداره کل در استان یزد خاطرنشان کرد: مهمترین مشکلی که ناوگان حمل و نقل استان یزد با آن روبه‌روست، فرسودگی این ناوگان است که مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

صادقیان خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه های مورد استفاده در ناوگان حمل و نقل استان یزد بیش از 13 سال عمر دارد که حتما باید در ارتباط با نوسازی آن قدم برداشت.

به گزارش تسنیم،وی به حمل 20 میلیون و 500 هزار تن بار در سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل باری استان یزد اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های مهم استان یزد وجود معادن و صنایع بسیار بزرگ است که زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل باری را بیش از پیش فراهم کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد افزود: سال گذشته مجموع بار جابجا شده در استان یزد 20 میلیون تن بود که تا سال گذشته 500 هزار تن افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار