فرماندار ویژه ملایر با مهم برشمردن انتخابات پیش رو گفت: پس از برجام نگاه دنیا به انتخابات ایران در ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری است و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۴۱۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 20 April 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از هرگونه تهمت و انتقادهای نادرست در همه انتخابات، لازم است داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به جای تخریب رقبا خود را اثبات کنند.

به گزارش ایرنا؛عبدالعظیم رضایی درگردهمایی آموزشی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی ملایر اظهار کرد: این اصل مهم در انتخابات باید در شوراهای روستا نیز رعایت شود و داوطلبان هرگز عملکرد رقبای خود را زیر سوال نبرند.

وی با اشاره به جایگاه مهم شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شوراهای اسلامی روستاها رکن مهمی هستند که با وجود این همه مجاهدت های مردم و شهیدان، همواره برای رفع دغدغه و ایجاد امنیت روستاییان تلاش می کنند.

رضایی به سختی های کار شوراها در روستاها و نداشتن امتیازات خاص برای آنان بیان کرد: باید تلاش کنیم شورایی کار کردن و شورایی تصمیم گرفتن در جامعه بویژه در روستاها نهادینه شود.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی ما اعتماد عمومی مردم است، افزود: همه باید برای جلب اعتماد مردم تلاش کنیم و سطح آگاهی مردم باید به اندازه ای ارتقا یابد که بتوانند فرد اصلح را خود انتخاب کنند.

فرماندار ویژه ملایر با مهم برشمردن انتخابات پیش رو گفت: پس از برجام نگاه دنیا به انتخابات ایران در 29 اردیبهشت ماه سال جاری است و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

رضایی بر لزوم تلاش همه جانبه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: همه ما باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم، رقابتی و عادلانه تلاش کنیم.

وی برقراری امنیت زندگی مردم برای مسئولان حائز اهمیت است، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو با هرگونه رفتاری که مخل امنیت شهر و منطقه باشد، به شدت برخورد شده و این رفتارها قابل چشم پوشی نیست.

وی ادامه داد: قانون برای همه ما ملاک عمل است و رعایت قانون برای همه داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا یک تکلیف شرعی و قانونی است.

رضایی به تلاش های دولت تدبیر و امید طی چند سال اخیر گفت: با وجود زحمات و خدمات ارزنده دولت یازدهم، اما منتقدان هر حرف و سخن ریاست جمهوری را وارونه جلوه می دهند.

وی یادآور شد: با توجه به معضلاتی که در جامعه وجود داشت، بسیاری از اقدامات دولت در برخی حوزه ها در حد معجزه بود.

معاون استاندار همدان همچنین برابر شدن برداشت ذخایر گازی ایران با قطر و پیشی گرفتن صادرات نسبت به واردات را نماد اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت، توافق هسته ای و برجام و خرید هواپیما از جمله توفیقاتی است که دولت یازدهم کسب کرد.

در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 102 نفر در شهرستان ملایر ثبت نام کردند که از این تعداد 233 نفر در بخش شهری و 869 نفر در بخش روستایی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار