چند روز از پخش برنامه نود گذشته اما حاشیه‌های آن برای پرسپولیسی‌ها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۱۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 22 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ دوشنبه هفته گذشته بود که پنج بازیکن پرسپولیس مقابل دوربین برنامه نود نشستند تا با شوخی و خنده مصاحبه ای جذاب با برنامه عادل فردوسی پور داشته باشند. این برنامه در آن لحظاتی که پخش می‌شد شاید برای هواداران جذاب بود اما در ادامه، حاشیه‌هایی برای باشگاه پرسپولیس داشت.

هنوز برنامه نود تمام نشده بود که جلال حسینی با یکی از رسانه‌ها مصاحبه کرد و عصبانیت خود را از حرف هایی که بازیکنان پرسپولیس زده بودند نشان داد.
در آن برنامه مهدی طارمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا مقابل دوربین نود نشسته بودند و شوخی‌هایی با چند بازیکن پرسپولیس کردند که ناراحتی هایی را درست کرده بود. از جمله افرادی که از این ماجرا ناراحت شده بود ، سید جلال حسینی بود که به عنوان بزرگ تر تیم، در زمین جدی تر از سایر بازیکنان برخورد می کند و این 5 بازیکن پرسپولیس، جدی بودن‌های سید جلال را سوژه شوخی های خود کرده بودند.
فردای آن روز مجددا انتقاداتی از بازیکنان جوان پرسپولیس شد که چرا در آن برنامه با بزرگ تر های تیم شوخی کرده اند. در این میان، مصاحبه ها و پست‌های اینستاگرامی بازیکنان هم تاثیر نداشت رابطه سیدجلال را با آن بازیکنان صاف نکرد. حتی برانکو هم به عنوان سرمربی تیم از این حرکت بازیکنان جوان تیمش ناراحت شد.
حالا روزنامه گل در صفحه اول خود خبر داده که برانکو به سید جلال قول داده تا با طارمی و مسلمان برخورد کند. البته اینکه در آستانه مسابقه مهم در لیگ قهرمانان آسیا چنین اتفاقی رخ دهد بعید است و اگر هم برانکو قصد برخورد با بازیکنانش را داشته باشد، آن را به بعد از بازی در لیگ قهرمانان موکول می‌کند.

خبرآنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار