فرماندار اردکان گفت: جامعه سالم به شادی و تفریح سالم نیز نیاز دارد و کوتاهی در مسیر سلامتی صدمات جبران‌ناپذیری را به بارخواهد آورد و توجه به توصیه‌های پیشگیرانه با استفاده از غذای سالم تأثیر بسزایی در سلامتی جسم و روح خواهد داشت.
کد خبر: ۴۱۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 23 April 2017
به گزارش تابناک یزد،هادی مقیمی  در جشنواره خوراک سالم سلامتی را بزرگترین نعمت الهی عنوان کرد و بابیان اینکه موضوع سلامتی و جامعه سالم در حوزه جسم خلاصه نمی‌شود اضافه کرد: بخش مهم سلامت، در حوزه روح و روان است.
مقیمی اظهار داشت: هیچ‌کس مخالف تفریح و شادی سالم نیست و باید این برنامه‌ها در قالب جشنواره‌های شاد و همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دیگر برگزار شود.
فرماندار اردکان ادامه داد: جامعه سالم جز با آموزش صحیح شکل نمی‌گیرد و باید آموزش‌ها در مقاطع ابتدایی و سنین پایین با آموزش قواعد زندگی و روش سالم زیستن در کودکان نهادینه گردد.
مقیمی به لزوم برنامه‌ریزی‌های مناسب آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: نیمی از جمعیت جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند و متأسفانه با وجود رویه غلطی که از گذشته شکل گرفته، کمتر توجه و عنایتی به این حوزه صورت می‌گیرد که باید مسیر را برای فعالیت و استفاده از ظرفیت‌های گوناگون بانوان فراهم آوریم.
رئیس شورای سلامت شهرستان اردکان به اقدامات مثبت دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: در چندسال اخیر طرح‌های مختلفی در زمینه بانوان از سوی دولت برنامه‌ریزی یا به بهره برداری رسیده است که ازآن‌جمله می‌توان به مصوبه ساخت اولین پارک تخصصی بانوان استان مصوب اشاره کرد.
در حاشیه این مراسم از نمایشگاه خوراک سالم با بیش از 260 نوع غذای آماده شده توسط دانش‌آموزان آموزشگاه بنت‌الهدای اردکان رونمایی و مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار