کد خبر: ۴۱۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 24 April 2017
به گزارش تابناک یزد، فرماندار خاتم از ایجاد جمعاً 47 شعبه اخذ رأی در شهرستان خاتم برای برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
«فرجام فاضلی» در جلسه هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خاتم، اظهار کرد: بر اساس قانون، تعیین تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای بر عهده اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و با هماهنگی هیئت نظارت می‌باشد .

وی با اشاره به برگزاری هم‌زمان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خواستار هماهنگی بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت شد و بر لزوم رعیات اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری تاکید کرد.

فرماندار خاتم در ادامه محل‌های پیشنهادی برای شعب اخذ رای را مطرح کرده و توسط اعضای هیئت نظارت شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده تا 47 شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان خاتم ایجاد شود که از این تعداد 33 شعبه ثابت و 14 شعبه سیار خواهد بود.

فاضلی تصریح کرد: در بخش مرکزی تعداد 16 شعبه ثابت و 13 شعبه سیار و در بخش مروست 17 شعبه ثابت و 1 شعبه سیار ایجاد می‌شود.

گفتنی است؛ انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار