فعالیت ستادهای انتخاباتی چهار نفر از نامزدهای ششگانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی و کلانشهر مشهد آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 25 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از ایرنا،حیدر خوش نیت ، معاون سیاسی فرمانداری مشهد گفت: ستاد انتخابات حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با مسئولیت حسین امینی در خراسان رضوی فعال شد. مرکزیت این ستاد در خیابان ملک الشعرای بهار حدفاصل چهارراه لشکر تا میدان شریعتی شهر مشهد مستقر است. 
خوش نیت افزود: ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هم با جدیت کار خود را آغاز کرده و مسئولیت آن بر عهده حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد است. ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در خیابان رازی مشهد مستقر شده است.
معاون سیاسی فرمانداری مشهد گفت: ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم هم در خراسان رضوی تشکیل شده و مرکزیت آن در خیابان آیت الله عبادی مشهد محل دفتر حزب موتلفه دایر است. مسئولیت این ستاد با جواد آرین منش است. 
وی افزود: ستاد محمدباقر قالیباف هم با مسئولیت رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز نموده است. مرکزیت این ستاد نیز در خیابان کامیاب 42 مشهد دایر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار