استاد حوزه علمیه گفت: کاندیدای ریاست جمهوری، وزیر یا مسئولی خوب است که ابهت ولایت را در جامعه حفظ کند چراکه اگر خدای‌نکرده مسئولی در جامعه به‌جایی برسد که حرکتش، صحبتش و عملکردش منجر به تضعیف ولایت شود هم خودش هم کشورش آسیب می‌بیند.
کد خبر: ۴۱۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 25 April 2017
رئیس شورای مرکزی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه اگر کسی دلسوز جامعه است باید کارآمدی نظام را در عرصه فعالیت‌های اقتصادی نشان دهد، گفت:کاندیدایی که برنامه اقتصادی ندارد اصلح نیست.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی شب در مراسم آغاز به کار رسمی ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در همدان ضمن تبریک عید مبعث اظهار داشت: ظرفیت بعثت تربیت انسان‍‌ها و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های خدادای آنان است.

وی  با اشاره به اهمیت اخلاق در دین مبین اسلام گفت: باید دقت کنیم و از خدا بخواهیم که اخلاق اسلامی را مخصوصا در این ایام انتخابات بتوانیم رعایت کنیم.

شعبانی با بیان اینکه  امروز دشمن قدرت ولایت را فهمیده گفت:در طول تاریخ دشمن در مواقع مختلف فهمیده که قدرت اسلام در ولایت و مرجعیت است لذا این جایگاه مهم را مورد حمله قرار داده است

وی با بیان اینکه اگر دشمن بتواند ولایت را تضعیف کند همه ما آسیب خواهیم دید، افزود: ولایت قله‌ای است بنا شده بر دامنه مرجعیت که اگر این دامنه‌ها آسیب ببیند قله نیز آسیب می‌بیند.

استاد حوزه علمیه گفت: کاندیدای ریاست جمهوری، وزیر یا مسئولی خوب است که ابهت ولایت را در جامعه حفظ کند چرا که اگر خدای نکرده مسئولی در جامعه به جایی برسد که حرکتش، صحبتش و عملکردش منجر به تضعیف ولایت شود هم خودش هم کشورش آسیب می‌بیند.

شعبانی اظهار داشت: امروز دشمن فهمیده از کجا دارد شکست می‌خورد، دشمن فهمیده آن کس که می‌تواند وحدت آفرین باشد کشور را در مقابل توطئه‌ها نگهدارد و رشد دهد ولایت است.

رئیس شورای مرکزی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی همدان افزود: ما اگر بخواهیم به تمدن اصیل اسلامی برگردیم باید به ولایت برگردیم چرا که دشمن با تضعیف ولایت در گذشته به تمدن اسلامی ضربه زده است.

وی گفت: اگر به نظام فکری اما راحل(ره)  و مقام معظم رهبری نگاه کنیم می‌بینیم که در راه رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی تلاش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همه مسؤلان و هرکس دلسوز نظام است می‌خواهد از نظام ولایی و جمهوری اسلامی دفاع کند چرا که با شعار دادن امکانپذیر نیست، یاد آور شد: اگر کسی دلسوز جامعه است باید کارآمدی نظام را در عرصه فعالیت‌های اقتصادی نشان دهد.

شعبانی با بیان اینکه اگر کاندیدایی برنامه اقتصادی نداشته باشد، اصلح نیست، افزود: نقطه آسیب نظام اسلامی امروز موضوع اقتصادی است و در صورتی که رئیس جمهوری برنامه اقتصادی نداشته باشد نمی‌تواند اصلح باشد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های رئیس جمهور و هر مسئول دیگری این است که فریب نخورد، بیان کرد: ضرر آدم ساده‌لوح همانند کسی است که عمدی کاری را می‌کند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب همدان با اشاره به اینکه ما مسؤولی می‌خواهیم که سر او کلاه نرود، ساده‌لوح نباشد و فریب نخورد، ادامه داد: اگر مسؤولی مورد نفوذ قرار گرفت، خودش را می‌سوزاند و کشور را زیر سئوال می‌برد.

وی با اشاره به اینکه آدم ساده‌لوح نمی‌توانند در کنار ولایت بماند و بجنگد که این امر نشان می‌دهد ولایت به افراد بصیر نیاز دارد، تصریح کرد: افراد ساده‌لوح را می‌توان فریب داد و با تحلیل‌های سیاسی غلط او را به سمتی برد که موجب تضعیف کشور شود.

شعبانی با اشاره اینکه اگر برای مسئولی دین مهم نباشد همان حکومت طاغوتی است، افزود: کار ستادی کاری است که زمینه برای ورود شیطان در آن زیاد بوده و در این 20 روز خدا می‌داند که چقدر گناه و معصیت اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد وارد فضای 20 روزه ستاد‌های انتخاباتی شود به اندازه‌ای دروغ گفته می‌شود که خداوند از آن آگاه است، بیان کرد: توصیه‌های انتخاباتی مقام معظم رهبری به جوانان باید مد نظر قرار گیرد و گفته شود.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان همدان با بیان اینکه یکی از توصیه‌های اساسی این است که یکدیگر را نباید تخریب کرد، افزود: در این ایام باید جنبه‌های اثباتی قوی‌تر از جنبه‌های نفی باشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید پاشنه کشیده حرکت کنیم تا تاوان کم‌کاری‌های ما را نظام و ولایت ندهد، بیان کرد: هر حلقومی که اختلاف‌افکنی و تخریب کرد، بدانید حلقوم دشمن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار