وزیر سابق اطلاعات ؛
تابناک مرکزی: وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن می‌خواهد مردم، مسئولین و نخبگان را از طریق نفوذ دچار اشتباه محاسباتی کند که به این منظور نیز قبح زدایی و تغییر خطوط قرمز از جمله اقداماتی است برای رسیدن به اهداف خود و براندازی نظام اسلامی دنبال می‌کند.
کد خبر: ۴۲۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶ 13 May 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات پیش از ظهر امروز در همایش ناگفته های انتخابات که در سالن هشت شهریور دانشگاه اراک برگزار شد براندازی نظام اسلامی را مهم‌ترین هدف دشمن در عرصه انتخابات عنوان کرد و گفت: مهم ترین هدفی که در انتخابات دشمنان دنبال می‌کنند استفاده از فرصت انتخابات برای براندازی نظام است؛ نمونه آن را هم در فتنه 88 دیدیم که تمامی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی انگلیس، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیسم در داخل کشور به شدت فعالیت می‌کردند و خط دهی به عوامل نفوذی خود داشتند.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه بازیگران فعال در انتخابات امروز دو دسته هستند، گفت: بازیگران داخلی و خارجی بازیگران فعال انتخابات هستند که بازیگران خارجی نیز به دو بخش فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای تقسیم می‌شوند که بحث نفوذ را دنبال می‌کنند و رهبر انقلاب بارها به موضوع نفوذ دشمن اشاره کرده و اعلام کردند که دشمن بازیگری سنگینی را برای نفوذ در انتخابات راه انداخته است.

حجت‌الاسلام مصلحی در تکمیل سخنان خود در خصوص بازیگران فرا منطقه‌ای گفت: اتحادیه آمریکا و اتحادیه اروپا هر دو انقلاب اسلامی را مانع اهداف خود می‌دانند و در مقابله با انقلاب اسلامی اشتراک دارند و برای این منظور به رغم تمامی اختلافاتی که دارند در این بخش تقسیم کار کرده‌اند.

وی ادامه داد: اخیرا تعدادی از افراد سلطنت طلب که توسط دستگاه‌های امنیتی کشور دستگیر شده‌اند اعتراف کرده‌اند که از سوی آل‌سعود حمایت شده‌اند تا با برنامه‌ریزی و طراحی که کرده‌اند در لحظات حساس به کف خیابان بیایند و فتنه کنند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: امروز استکبار با تمام هستی خود می‌خواهد جلوی حرکت انقلاب اسلامی را بگیرد و یکی از صحنه‌هایی را که می‌تواند از آن سود ببرد بحث انتخابات است. عرصه انتخابات در کشور جایگاه کلیدی و حساسی پیدا کرده است و دشمن هم در این زمینه سرمایه‌گذاری سنگینی کرده تا بتواند بهره‌برداری لازم را از آن داشته باشد.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه فتنه تمام شدنی نیست، تصریح کرد: بازیگران فرا منطقه‌ای در این زمینه طرحی را آماده کرده‌اند تا به هدفشان در انتخابات دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در انتخابات 96 هم باید هوشیار باشیم. فتنه 88 ظاهراً تمام شد اما عده‌ای هنوز نیز همراهی با استکبار دارند بنابراین دشمن درصدد حضوری دوباره برای براندازی نظام است.

وی شایعه‌سازی و دروغ پردازی و القای یأس و ناامیدی به مردم را از دیگر برنامه‌هایی دانست که با آن قصد تخریب اذهان مردم در انتخابات انجام می شود و افزود: به دنبال این هستند که بگویند ما نمی‌توانیم مشکلات کشور قابل حل نیست؛ متاسفانه در مدت سه سال رتبه علمی کشور 10،15 رتبه به عقب برگشت برای اینکه مرتب می‌گویند آمریکا کدخداست و به کشورهای جهان سومی اجازه رشد و پیشرفت نمی‌دهد.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: غفلت از امدادهای غیبی، قبح زدایی و تغییر خطوط قرمز و خیرخواه نشان دادن و همچنین تحریف سخن حق و ارائه تحلیل باطل از آن از دیگر اقداماتی است که استکبار در این عرصه انتخاباتی برای رسیدن به اهداف خود و براندازی نظام اسلامی دنبال می‌کند.

وی افزود: اخیراً شاهد رفت و آمدهای اروپایی‌ها به ایران هستیم و نباید فریب این ارتباطات را بخوریم؛ برخی روی این رفت و آمدها شعار می‌دهند که تفاهم نامه امضاء کردیم اما باید گفت تفاهم نامه یعنی همفکری کردن خروجی آن چیست؟کدام قرارداد اقتصادی امضاء شده است؟

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: استکبار سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت برای انتخابات دارد. که در بخش اول قصد دارد از طریق نفوذ در بدنه نظام جریان همسو با خودش را در راس نظام نگه دارد تا به اهدافش دست پیدا کند و در برنامه میان مدت خود به دنبال مشروعیت‌زدایی است؛ دشمن به دنبال این است که مشروعیت نظام اسلامی را از بین ببرد و در این مسیر قصد دارد با مشروعیت بخشیدن به برخی برنامه‌ها از جمله اختلاس به اهدافش بپردازد.

حجت‌الاسلام مصلحی افزود: با طرح پرونده‌های فسادهای اقتصادی در ذهن جامعه این سوال را ایجاد می‌کند که ته انقلاب همین است و در حال حاضر نیز شبکه‌های خارجی روی این موضوع به شدت کار می‌کنند. زمانی که به برخی از ارتباطات می‌پردازیم می‌بینیم که دختر و پسر یکی از افراد در اروپا و آمریکا حضور دارد. این‌ها همه برای مشروعیت زدایی از نظام است.

حجت‌الاسلام مصلحی با بیان اینکه دشمن از طریق نفوذ در بدنه نظام قصد ضربه زدن به کشور را دارد، گفت: دشمن می‌خواهد مردم، مسئولین و نخبگان را از طریق نفوذ دچار اشتباه محاسباتی کند و برای این کار هم 10 اقدام را طراحی کرده‌اند.

وی افزود: اولین اقدام تهدید و ایجاد ترس است که برای این امر هر بار چه در زمان ریاست جمهوری اوباما و چه در زمان ریاست جمهوری ترامپ مرتب می‌گویند گزینه نظامی روی میز است؛ برای همین ممکن است فرد بخواهد رأی خود را بنویسد می‌گوید به کسی رأی دهیم که جنگ نشود، این باور غلط است.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: نمونه آن را هم دیدیم هر بار که مسئولین ما برای مذاکره می‌خواستند بروند شب قبل از مذاکره اوباما اعلام می‌کرد گزینه نظامی روی میز است حتی یک بار هم شنیدیم که وزیر امورخارجه کشورمان گفت اگر آمریکا بخواهد سیستم‌های امنیتی نظامی ما را مورد هدف قرار دهد با یک دکمه می‌تواند و این حرف هم غلط بود.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن علیه ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن امروز سرمایه‌گذاری سنگین کرده تا چهار دو قطبی در کشور ایجاد کند. با کنکاش در مناظرات هم به راحتی می‌شد این دو قطبی‌ها را به وضوح دید.از جمله دوقطبی جنگ و صلح، دو قطبی انسداد و گشایش، دو قطبی تعامل و انزوا و دوقطبی فضای باز داخلی و فضای باز خارجی.

وی افزود: این‌ها خط مشی‌هایی است که رسانه‌های خارجی در جریان نفوذ به عوامل خود در داخل می‌دهند. در دوقطبی دوم می‌گویند ما قصد بازگشایی ارتباطات را داریم اما عده‌ای دیگر به فکر انسداد هستند. باید به آنها گفت 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد بدترین شرایطی که برای ما وجود داشت در دوران دفاع مقدس بود که در همان زمان هم ما با دنیا تعامل داشتیم.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: تحریم‌هایی که در دوران دفاع مقدس بود به مراتب بدتر از تحریم‌های امروز بود چراکه حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند ولی توانستیم در تعاملاتی که با کشورهای دیگر داشتیم در آن زمان موشکی را خریداری کرده و به داخل بیاوریم که منشا صنعت موشکی امروز کشورمان شد تا جایی که امروز استکبار جهانی از این قدرت وحشت دارد.

حجت‌الاسلام مصلحی تاکید کرد: می‌گویند ما به دنبال خنده مردم و دیگران به دنبال گریه مردم هستند، می پرسی چطور؟ می‌گویند می‌خواهیم کنسرت برگزار کنیم شما نمی‌گذارید! باید به آن‌ها گفت چگونه یک فرد بیکار که زندگی‌اش رو به فنا است هزینه ورودی یک کنسرت را فراهم کند؟ جمعیت بیکار امروز کشور را چطور می‌خواهند بخندانند؟ باید در ابتدا مشکلات معیشتی را برطرف کنند.

وی افزود: در قضیه برجام گفتند 8 میلیارد دلار آزاد شده است و قرار است وارد کشور شود الان که یک سال و دو ماه گذشته و حتی یک سنت از آن به داخل کشور وارد نشده و در امارات و عمان است و آن‌ها هم نمی توانند بدون اجازه آمریکا این پول‌ها را به ایران وارد کنند.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: اقدام دیگری که دشمن در انتخابات برای رسیدن به اهدافش دنبال می‌کند خیال‌پردازی و آرزوهای دیرین داشتن است. می‌خواهند ما را سرگرم کنند.

حجت‌الاسلام مصلحی زیبا نشان دادن اقدام نادرست را اقدام دیگر دشمن برشمرد و گفت: زیبا جلوه دادن اقدام نادرست از دیگر برنامه‌هایی است که دشمن طراحی کرده است نمونه آن هم خرید هواپیما بود. مگر چقدر جامعه از طریق سیستم هواپیمایی مسافرت می کنند تها 3 درصد جامعه که 1.5 درصد آن هم مسئولین هستند.

وی انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) دانست و افزود: انقلاب اسلامی امروز در حال فراهم سازی بستر برای ظهور امام عصر(عج) است و چه بخواهیم و چه نخواهیم چه جریانات داخلی همراهی کنند و چه در این زمینه همراهی نداشته باشند انقلاب اسلامی امروز تاثیرگذار است در حالیکه استکبار جهانی که رژیم لیبرال سرمایه‌داری آمریکا در رأس آن قرار دارد در حال فروپاشی است.

تاکید کرد: فروپاشی این رژیم را حتی اندیشمندان آمریکایی خود اذعان دارند تا جایی که امروزه 13 میلیون مقاله از اساتید آمریکایی درباره فروپاشی آمریکا در اینترنت وجود دارد و جالب‌تر اینکه در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... اگر این مقالات را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم همگی منشا فروپاشی این رژیم را انقلاب اسلامی مطرح کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به حضور 25 میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین گفت: رسانه‌های استکباری سرمایه‌گذاری عظیمی در این بخش انجام دادند تا این حرکت عظیم رسانه‌ای نشود ولی به هدفشان نرسیدند و امروز به دنبال چرایی این هستند که ببینند چه چیز باعث این تجمع بزرگ شده است.

وی افزود: امروزه در اروپا و آمریکا عده زیادی با قیام کربلا و مکتب عاشورا آشنا شده‌اند و اگر بین ولادت امام حسین(ع) سالار شهیدان و نیمه شعبان یک ارتباطات ظریفی وجود دارد. گاندی زمانی در مقابل استعمار انگلیس ایستاد و کار را به نتیجه رساند و در پاسخ به سوال کسانی که علت پیروزی را از او جویا شدند گفت؛«الگوی من امام حسین(ع) است».

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار