مهرداد بذرپاش در جمع مردم سمنان:
نماینده سابق تهران در مجلس گفت: خرید هواپیماهای ایرباس توسط دولت یازدهم نه تنها برای مردم سودی نداشت بلکه برای طرف فرانسوی اشتغال آفرینی کرد نه جوانان ما.
کد خبر: ۴۲۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 15 May 2017

مهرداد بذرپاش شامگاه یکشنبه در جمع مردم سمنان به میزبانی ستاد رئیسی، ضمن اشاره به اینکه ایران در خرید هواپیما به صورت اجاره به شرط تملیک اصلا تحریم نبوده که دولت یازدهم آن را به رفع تحریم ها اختصاص می دهد، بیان داشت: خرید این هواپیماها در هر شرایطی حتی با تحریم هم ممکن بود.

وی افزود: دولت خرید هواپیمایی که اجاره به شرط تملیک بودند را به تحریم ها ربط می دهد تا خود را بزرگ کند در حالی که هنوز مردم را از بیان ۱۰درصد قرار دادهای این هواپیماها که به صورت پورسانت پرداخت شده اند، به مردم اطلاعاتی نمی دهد.

نماینده سابق تهران در مجلس با بیان اینکه اقدامات دولت یازدهم شفاف نیست با این حال به برنامه های اصولگرایان انگ پوپولیستی می زند، تاکید کرد: نمونه این ادعا آن است که درآمد حاصل از یارانه ها به قول خود دولتیان ۸۰ هزار میلیارد تومان است و فقط ۵۰درصد آن به مردم پرداخت می شود اما بازهم برای پرداخت یارانه ها بر سر مردم منت می گذارند.

بذرپاش با انتقاد از عدم شفافیت در دولت یازدهم، تاکید کرد: امروز مردم ببینند که صندوق فرهنگیان در چه حال و روزی است؟ چرا دولت صریح در این باره سخن نمی گوید؟ این علتی برای عدم کارآمدی است.

وی از افزایش سه برابری نقدینگی در کشور انتقاد کرد و افزود: امروز نقدینگی کشور از ۴۶۰هزار میلیارد به یک هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان رسیده و بازهم شاهد رکود هستیم.

نماینده سابق تهران در ادامه با بیان اینکه دولت عدم مقبولیت خود را با هدف فرافکنی در برابر مسائلی مانند لغو کنسرت ها و دیوارکشی بین زنان و مردان جبران می کند، گفت: این کار توهین به مردم ایران اسلامی است.

بذرپاش، گفت: مردم ما هنوز فراموش نکرده اند که رادیوی اسرائیل نیز در زمان انقلاب می گفت اگر امام خمینی(ره) بر سر کار آید در خیابان ها دیوارکشیده می شود اما چه زمان اینگونه شد؟

وی با تاکید بر اینکهکسانی که این مسائل را مطرح می کنند شعور مردم را نادیده می گیرند، گفت: ما حتی در مناظرات انتظار داشتیم دولتی ها بگویند مردم اگر اینها سرکار بیایند شما را می کشند و کسانی را که به سینما می روند را سنگسار می کنند.

نماینده سابق تهران در مجلسگفت: ۲۹ اردیبهشت مردم بین صداقت و حمایت از فقرا و عدم شفافیت و اشرافی گری یکی را بر می گزینند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار