رئیس کل دادگستری یزد گفت: با تبعیت از قانون و التزام به آن، جرائم انتخاباتی در استان یزد انگشت شمار است که امیدواریم آن تعداد نیز با احراز عدم سوء نیت، به برائت ختم شود.
کد خبر: ۴۲۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 16 May 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا حبیبی در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری اشکذر با اشاره به بحث تخلفات و جرائمی که ممکن است از سوی برخی از نامزذ‌ها و حامیان آن‌ها در جریان تبلیغات انتخاباتی صورت گیرد خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سطح استان یزد با توجه به هوشمندی مردم و نیز هماهنگی خوبی که بین مسئولان وجود دارد تخلفات و جرائم انتخاباتی تا به امروز محدود بوده که در حال رسیدگی است. 

رئیس کل دادگستری یزد اظهار کرد: رمز موفقیت در همه امور، پایبندی به قانون و مبارزه با نفس و منیت‌ها است که باید سر لوحه کار همه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سربلندی و استمرار نظام جمهوری اسلامی بحث ولایت فقیه و تبعیت مردم از ولایت فقیه است که همواره باید مورد توجه و اهتمام مردم و مسئولان باشد.

حبیبی با بیان اینکه تنور انتخابات در بین مردم استان یزد داغ است و شور و شوق خوبی در بین مردم برای شرکت در انتخابات دیده می‌شود ابراز کرد: همه باید فارغ از هرگونه سلایق و خط مشی‌های سیاسی با حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.

وی بحث ایجاد امنیت در انتخابات را مهم عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند که سه دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و وزارت کشور در بحث ایجاد امنیت در انتخابات تلاش کنند و نیز با کسانی که بخواهند در امنیت و نظم عمومی اختلالی به وجود آورند، مماشات نخواهد شد.

این مقام قضایی به سوء نیت دشمنان و نظام در این انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: همه ضربه خوردگان از نظام اسلامی، معاندین، سلطنت طلبان و دیگر گروه‌های محارب عزم خود را برای سوء استفاده از این فضای پر شور انتخاباتی جزم کرده اند که این مسئله ضرورت هوشیاری بیشتر مردم و مسئولان را می‌طلبد.

وی هشدار داد: نباید فضایی را برای سوء استفاده دشمنان فراهم کرد، چراکه زخم خوردگان از این ملت به دنبال جرقه‌ای هستند تا بتوانند زهر خود را بریزند.

گفتنی است در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات ده ساله جمال فلاح، محمدعلی شاکر به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان اشکذر معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
شهرستان صدوق. دربر گیرنده کل منطقه است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار