رئیس ستاد انتخابات استان یزد در گفتگوی تلفنی با خبر 13:30 شبکه تابان ، نتایج شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در استان یزد را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۲۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 20 May 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد علی طالبی طی گفتگویی گفت :از مجموع واجدان شرایط رای دادن در استان یزد ، 633173 نفر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که این میزان حضور ، مشارکت 93 و 4 دهم درصدی در انتخابات را نشان می دهد . وی افزود با این آمار ، تا این لحظه استان یزد به لحاظ مشارکت در صدر استان های کشور قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت از مجموع آراء اخذ شده در استان برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری،آقای حسن روحانی 402995 رای معادل 63 و 6 دهم درصد آرا ، آقای سیدابراهیم رئیسی 206514 رای معادل 32 و 6 دهم درصد آرا ، آقای سیدمصطفی میرسلیم 6141 رای معادل 9 دهم درصد آرا و آقای سیدمصطفی هاشمی طبا 2904 رای معادل 46 صدم درصد آرا را کسب کرده اند.

طالبی افزود کار شمارش آراء انتخابات شوراهای اسلامی روستایی در استان پایان یافته و نتایج از طریق بخشداری ها اعلام شده است. وی در مورد حوزه های شهری نیز گفت کار شمارش آراء انتخابات شوراها در 18 شهر پایان یافته که نتایج از طریق فرمانداری ها اعلام می شود. به گفته طالبی ، شمارش آرا در شهرهای یزد ، حمیدیا و زارچ ادامه دارد و نتایج تا عصر امروز نهایی و اوایل امشب اعلام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار